کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۱۶۱
تاریخ خبر:

ماجرای بازگشت ‌مسافر جنجالی ‌استانبول به ایران

روزنامه هفت صبح | خبرهای تازه از جهان شاخ‌های اینستاگرام می‌گویند که مهراد جم، خواننده پاپ به ایران برگشته است اما بازگشت او مثل هر کار دیگری که طی ماه‌های گذشته انجام داده بی‌سروصدا نبوده است چون علاوه بر ظرفیت حاشیه‌سازی خودش، یک طرف ماجرا هم دنیا جهانبخت است. سیر اتفاقات حول محور مهراد جم و دنیا جهانبخت به صورت خلاصه اینطور است که مدتی پیش خانم جهانبخت که بعد از ماجرای خودکشی حیرت‌انگیزش در برابر دوربین به خاطر جدایی از ساسی مانکن برای خودش اسم و رسمی به‌هم زده بود(با سیزده میلیون فالوئر) اعلام کرد که این‌بار عشق زندگی‌اش را پیدا کرده است.

اما تصویری که از عشق جدیدش منتشر کرد خیلی گویای هویت او نبود تا اینکه معلوم شد او کسی نیست غیر از مهراد جم. خواننده‌ای که الان ۲۴ سال دارد و در ایران با ترانه‌سرایی و آهنگسازی قطعه میثم ابراهیمی به نام«جان جان» کارش را شروع کرده بود اما بعد تک آهنگ «شمال» با خوانندگی خودش منتشر شد و سروصدا کرد. کمی بعد هم تک آهنگ دیگری ساخت به نام «غمت نباشه» که این هم سر زبان علاقه‌مندان به این سبک موسیقی افتاد و همه آینده بسیار روشنی را برای او در مارکت موسیقی پاپ ایران پیش‌بینی می‌کردند.

اما پر سروصداترین کار مهراد جم تا پیش از این، همین خروجش از کشور و رابطه‌اش با دنیا جهانبخت بود که به ازدواج هم ختم شد و درست در روزهایی که همسرش مشغول اعلام خبرهای مربوط به بارداری‌اش بود، تصمیم گرفت به ایران برگردد. خبر بازگشت مهراد جم برای عده زیادی قابل باور نبود چون او را علاوه بر سبک زندگی که در دوبی و بعد لندن انتخاب کرده بود به مدیریت سایت شرط‌بندی هیس‌بت می‌شناختند اما دنیا جهانبخت ماجرا را در یک استوری تایید کرد.

او نوشت:«بازگشت مهراد جم با اصرار خانواده، تهیه‌کننده سابق کارهایش و علاقه شخص خودش به برگشت بوده و او هم با این موضوع کنار آمده است.» در متن استوری دنیا جهانبخت آمده بود: «بچه‌ها در مورد رابطه من و مهراد که پدر بچه‌ام هست خواستم یه توضیحی‌ بدم که دیگه نپرسید، طی صحبت‌هایی که مهراد جم با خانواده و تهیه‌کننده سابقش جناب هادی حسینی داشتن و همینطور بنابه خواسته قلبی خود مهراد جم و علاقه‌اش به بازگشت به ایران، ایشون تصمیم گرفتن که به کشور برگردن و بعد از گذراندن مراحل قانونی در ایران به فعالیت ادامه بدن. من با وجود تمام شرایط سختی که پیش‌رو دارم و همینطور نزدیک شدن به تایم زایمان و خیلی مسائل دیگه پذیرفتم که ایشون برگردن و به خواسته ایشون و خانواده‌شون احترام میذارم. برای ایشون آرزوی خوشبختی و موفقیت می‌کنم.»

اما کمی بعد در استوری‌های دیگری با گریه و ناراحتی نشان داد که خیلی هم راحت با ماجرا کنار نیامده است. بعد از این استوری‌ها خود مهراد جم در یک پست اینستاگرامی تصویری از خودش در هواپیما منتشر کرد در حالی که ماسکی به رنگ پرچم ایران روی صورتش بود. اونوشت: «تو این مدت خیلی سختی کشیدم… برگشتم به عشق وطن… به عشق شما، پشت ما خدا بودِ همیشه … شکر خدا» آخرش هم هشتگ زد: فعلا استراحت! کمی بعد هم یک تصویر دیگری از خودش گذاشت و نوشت: «جم جدید تو راهه». با همه اینها معلوم نیست آن بخش از خبرها که می‌گویند او بعد از طی کردن مراحل قانونی کارش را ادامه خواهد داد یعنی چه و دقیقا منظور چه مراحلی است.

مهراد جم که گویا با تصمیم و اراده خودش برگشته؛ اما قبل از این هم خبر بازگشت چهره‌های دیگری که در استانبول فعال سایت‌های شرط‌بندی محسوب می‌شوند شنیده شده بود مثل میلاد حاتمی که ماجرای دستگیری و استردادش به پلیس ایران مثل بمب در اینستاگرام صدا کرد. میلاد حاتمی در طول سال‌های گذشته با همکاری همسرش و دیگر فعالان سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه ثروت هنگفتی به دست آورده بود و می‌گفت که «صاحب استانبول» است و در این محدوده هر کاری بخواهد انجام می‌دهد.

اما همین اعتقاد کار دستش داد. او ویدئویی از خودش منتشر کرد که نشان می‌داد در ساعات قرنطینه سوار بر خودروی پلیس ترکیه در خیابان‌ها، آژیر را به صدا در می‌آورد. این کار خشم کاربران ترکیه‌ای و مقامات این کشور را به دنبال داشت و باعث شد که بازداشت شود بعد هم چون از طرف ایران در فهرست اعلان قرمز اینترپل قرار داشت از طریق مرز بازرگان تحویل نیروهای انتظامی ایرانی شد و در حال حاضر مراحل قضائی پرونده‌اش را طی می‌کند. وحید خزائی هم که بعد از انتشار تصاویر جنجالی اش از ایران رفته ودر ترکیه به تبلیغ سایت‌های شرط بندی مشغول بود تقریبا به همین سرنوشت دچار شد و حالا گه گاه در اینستاگرام پست‌های بی‌خطر منتشر می‌کند.

کدخبر: ۴۱۳۱۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر