کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۱۵۳
تاریخ خبر:

ماجرای اعتراض ستاد ابراهیم رییسی و پاسخ وزیر کشور

رای‌گیری از ساعت هفت صبح امروز آغاز شده و در همان ابتدا ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی طی نامه‌ای شکایتی مبنی بر اخلال در برگزاری انتخابات در برخی از شعب به رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ارائه کرد. متن این نامه به شرح ذیل است:

«رئیس محترم کمیسیون تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

به استحضار می‌رساند علی‌رغم آغاز رأی‌گیری از ساعت هفت صبح، گزارش‌های متعدد از مناطق مختلف کشور نشان‌دهنده وجود اخلال جدی در فرآیند برگزاری انتخابات است که به پیوست تعدادی از اعتراض‌های رسمی نماینده ستاد در وزارت کشور ارسال می‌شود. خواهشمند است در بخش‌های خبری و برنامه‌های صدا و سیما و مراکز استان‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی و تذکر به مجریان و وزارت کشور اقدام عاجل را مبذول فرمائید.»

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پاسخ به این اعتراض گفت: هیچ مشکلی نبوده است. به صورت طبیعی ما ۷۰ هزار شعبه داریم. در بعضی جاها برق قطع می شود در بعضی جاها اتفاقاتی برای دستگاه می افتد، در همه موارد بلافاصله مرتفع می شود. در عین حال هیچ وقت و به هیچ وجه رأی گیری متوقف نمی شود زیرا بلافاصله رای گیری به صورت آفلاین انجام می شود بعد داخل سیستم ثبت می کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: رأی گیری از ساعت هفت صبح شروع شده است. بنابراین تاکید می کنم رأی گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود و اگر جایی اشکالی پیش بیاید که برای ۷۰ هزار شعبه طبیعی است، رأی گیری آفلاین انجام می شود.

رحمانی فضلی در خصوص تاخیر در رای گیری سعی در خارج از کشور، تصریح کرد: اطلاعات خارج را دقیق ندارم.

او در این باره که گفته می شود صندوق سیار برای بیماران کرونایی نیست، گفت: هست، لیست بدهند هست. بیمارستان ها هم که همیشه صندوق سیار هست. بیماران قرنطینه ای هم برایشان صندوق می فرستیم.

کدخبر: ۳۹۷۱۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    ? مثل پرسپولیس اعتراض هم میشه!

  • _user_mgkey

    شروع شد???

  • Msina

    عین درخواست رای ٨ نفره توسط سامانه وابست ه به استان قدس رضوی!

  • ناشناس

    واقعا باید به مسوولین وزارت کشور به این مدیریت افرین گفت چون ازساعت۷صبح تا ساعت ۸سیستم رای گیری وصل نبود. مسوولین حوزه زیاد توجیه نبودند.به این شیوه رای گیری . کلا خیلی ضعیف بودند درحوزه رای گیری

  • Msina

    اینقدر رقبای موجود ترسناک نیستند؟!