کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۹۵۱۰
تاریخ خبر:

از متروسواری بهاره افشاری تا جزیره‌نشینی رونالدو

برای دیدن تصاویر و شرح آن گالری تصویری را ورق بزنید

توضیحات

این خیابان‌های نیویورک را بارها و بارها در فیلم‌های آمریکایی دیده‌ایم. قلب اقتصاد دنیا این‌گونه در طاعون کرونا از تپش ایستاده است

توضیحات

تست گريم ليلا اوتادي با لباس ترك‌هاي قشقايي. اوتادی 37 ساله و دانش‌آموخته‌ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران‌است. او با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساخته‌ ایرج قادری كار خود را در سينما آغاز كرد و با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد. ‌ از فيلم‌هاي‌ اخيري كه اوتادي در آن ايفاي نقش كرده مي‌توان به تخته‌گاز ، پیشونی سفید ۲‌، آزاد به قید شرط و... اشاره كرد.

توضیحات

عجب عکس نابی. پلنگ کوه‌های دنا در کهگیلویه و بویراحمد. عکس از جواد هادی‌اصل

توضیحات

واكنش بهاره افشاري به بحران كرونا در مترو تقريبا خالي از مسافر با كپشن «بسهههههههه» افشاری غیر از متروسواری به اسب هم علاقه دارد که نمونه آن می‌توان به ساخت فیلم سریک قصه اسب سردار آزمون اشاره کرد

توضیحات

تصویری از ضدعفونی کردن کابین خلبان در فرودگاه مشهد. (عکس: علی عبداللهی / میزان)

توضیحات

‌استانیسلاو واورینکا، تنیسور 35 ساله سوئیسی، ظاهرا دوران قرنطینه حوصله سربری را سپری می‌کند و برای گذران وقت، با خرس عروسکی‌اش تخته نرد بازی می‌کند. واورینکا با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت: «خرسی را این دست به سختی بردم.»

توضیحات

نازنین کاظمی نوا این عکس را با عنوان «جست‌وجوی گنج در جنگل‌های هیرکانی» برای ایرنا گرفته و در شرح آن نوشته است: «عده‌ای از اشخاص سودجو در برخی از نقاط مازندران برای ‌یافتن گنج ‌جنگل را تخریب می‌کنند. این افراد به صورت مخفی به دنبال گنج همه‌جا را حفر کرده‌ و گودال‌ها و حفره‌هایی را پس از جست‌وجوهای خود (که شاید بی‌حاصل بوده و شاید هم به یافتن گنج منجر شده باشد) رها می‌کنند. این حفاری‌ها باعث نابود شدن ریشه درختان و رانش زمین می‌شود.

توضیحات

مواکب (به معنای هیات‌های ارائه دهنده نذری) عراقی‌های محله دولت‌آباد، عصر جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ اقدام به توزیع غذای گرم، پک بهداشتی، سبد غذایی و ضدعفونی منازل در روستای محروم کبیرآباد کردند که اتباع غیر ایرانی حاشیه شهر تهران در آن‌ها زندگی می‌کنند. (عکس: محسن ونایی / باشگاه خبرنگاران جوان)

توضیحات

ایرنا - همدان - بارش برف و باران در روزهای اخیر حجم آب سد اکباتان همدان را به بیش از ۲۷ میلیون متر مکعب رسانده است. هم اکنون حجم ذخیره سد اکباتان ۸۰ درصد است که از این میزان روزانه ۷۷۰ لیتر در ثانیه برای تامین آب آشامیدنی مردم شهر همدان خارج می‌شود.میزان ورودی آب به سد اکباتان همدان ۱۳ هزار لیتر در ثانیه است و نزدیک به ۲ هزار لیتر از طریق خروجی سرریز خارج می‌شود.

توضیحات

ماریا شاراپوا تنیسور محبوب و بازنشسته روسی در ایام کرونا محبوبیت خود را محک زد. او در حرکتی عجیب شماره تلفن خود را برای هوادارانش منتشر کرد و ازآنها خواست که به او تکست بدهند. او سپس دو ویدئو از خود منتشر کرد که یکی ازآنها در 48 ساعت قریب به 3 میلیون بیننده داشته است. شاراپوا 5 گرند اسلم برده است و 32 ساله است.

توضیحات

سان/ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس، برای فرار از خستگی روحی در دوران قرنطینه، ویلای شخصی خود در مادیرا را به همراه خانواده‌اش ترک کرد و مکان جدیدی در جزیره مادیرا در نزدیکی اقیانوس اطلس اجاره کرد.

توضیحات

مردم ایالت پنجاب در شمال هند پس از ده‌ها سال و در اتفاقی نادر قادر به مشاهده کوه‌های هیمالیا از مسافت بیش از ۱۰۰ مایلی هستند. این اتفاق نادر در پی قرنطینه کشور هند و کاهش شدید آلودگی هوا رخ داده است/ایسنا

کدخبر: ۳۱۹۵۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر