کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۲۴۸۹
تاریخ خبر:

شکست تلویزیون از کلاب‌هاوس در راند اول انتخابات

روزنامه هفت صبح | از چندی پیش ویژه برنامه‌های انتخاباتی روی آنتن شبکه‌های مختلف رفته‌اند.غالب این برنامه‌ها تبیینی هستند و رسالت‌شان ترغیب مردم به مشارکت است.از این برنامه‌ها اسم کدامیک به گوش شما خورده یا بریده‌ای از آن را در فضای مجازی دیده‌اید که جریان ساز شده باشد:شبکه یک برنامه‌های خیابان ایران، کیلد اینجاست و پایش، شبکه دو خیابان پاستور و غیر محرمانه،شبکه سه پرونده ویژه و بدون توقف، شبکه چهار کابینه،عصر و مثبت ایران، شبکه پنج شهر آرا، مجری و این خانه را نسیمی خوش‌تر است، شبکه آموزش به وقت ایران و شبکه افق عیار.

همزمان در شبکه‌های مجازی و در راس آنها کلاب‌هاوس غوغایی برپاست.از مدتی پیش چهره‌ها وکارشناسان سیاسی بحث‌هایی داغ و چالشی راه انداختند و کمی بعد نامزدهای انتخابات در اتفاق‌ها حاضر شدند. نتیجه اینکه کلاب‌هاوس به‌سرعت جای تلویزیون را گرفته و تا اینجا شده رسانه اول انتخابات.آیا تلویزیون با برگ برنده‌ای به نام مناظره جبران مافات می‌کند؟

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی:‌ با توجه به فهرست اعلام شده نامزدها فضای برنامه‌های انتخاباتی مثل دوره‌های قبل هیجان‌انگیز و پرتعلیق نخواهد بود. در کل در فضای مجازی هرجا چه کلاب‌هاوس، چه فضاهای دیگر هم تنور بحث و جدل داغ نخواهد بود.

* احمد رنجبر: ‌دودی که به چشم تلویزیون می‌رود حاصل محافظه‌کاری بیش از اندازه است. اگر مسیر درست طی می‌شد هیچ رسانه‌ای نمی‌توانست جای تلویزیون را بگیرد.همین حالا هم با کمی سعه صدر و دادن فرصت به چهره‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی، ورق برمی‌گردد.در چنین شرایطی برنامه‌های تبیینی و تشویقی تلویزیون هم دیده خواهند شد.راستی چرا در تلوبیون (به عنوان زیرمجموعه تلویزیون) تریبون در اختیار صداهای مخالف قرار می‌گیرد اما در خود تلویزیون نه؟

* مرجان فاطمی: ‌برنامه‌های انتخاباتی مثل دوره‌های پیش هیجان خاصی ندارند و بعید است امسال حتی مناظره‌های انتخاباتی هم بتوانند جنجال‌برانگیز باشند و مخاطبان را ترغیب کنند.

کدخبر: ۳۹۲۴۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر