کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۴۰۴۲
تاریخ خبر:

شش تقابل جذاب پرسپولیس در لیگ بیستم

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری مسابقات، تقابل هایی جذاب را با مربیان تیم های حریف خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی وارد لیگ برتر می‌شوند که پنج روز پیش از آن باید در مقابل علیرضا منصوریان و تیم تراکتور قرار بگیرند و سپس با دیدار مقابل ابراهیم صادقی و چند روز بعد سیروس پورموسوی، استارت رسمی فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را بزنند. اما در این بین تقابل های جذابی هم بین این تیم با حریفان قدرتمند خواهد بود که دیدارهایی خاص را به وجود آورند؛ مسابقاتی که هواداران پرسپولیس از همین حالا منتظر آن هستند.

۱٫ پرسپولیس - رحمتی: تقابل تیم سرخپوش فوتبال ایران با سیدمهدی رحمتی همیشه جزو جذاب ترین بازی های لیگ بوده است. رحمتی با تیم های فجرسپاسی، مس، استقلال، سپاهان، پیکان و شهرخودرو در مقابل پرسپولیس قرار گرفت و بازیکنان این تیم، بیشتر از هر تیم دیگری دروازه این گلر سابقا ملی پوش را باز کردند. حالا دروازه بان سابق استقلال که چند دربی جنجالی هم با پرسپولیس داشت، در ۳۹ سالگی به عنوان مربی شهرخودرو در هفته چهارم مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

۲٫ یحیی گل محمدی - رحمان رضایی: زوج خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ این بار به عنوان مربی در مقابل هم قرار خواهند گرفت. تیم ذوب آهن که تحت هدایت رحمان رضایی است، این روزها خود را آماده حضور پرقدرت در لیگ برتر می‌کند و در هفته ششم میهمان پرسپولیسِ یحیی گل محمدی خواهد بود. رضایی البته در مقطعی کوتاه برای پرسپولیس بازی کرد و روزهای خوبی هم با پیراهن سرخپوشان داشت.

۳٫ پرسپولیس - سپاهان: دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در هر حالتی جذابیت های خود را دارد؛ چه امیر قلعه نویی سرمربی زردها باشد و چه محرم نویدکیا. حتی در روزهایی که این دو تیم وضعیت خوبی در جدول ندارند نیز تقابلشان یک دربی جذاب را می‌سازد. اما این بار تیم یحیی و نویدکیا (دو همبازی سابق) به عنوان تیم های مدعی لیگ برتر خواهند بود و در هفته هفتم پیش از بازی فینال پرسپولیس در آسیا، یک زورآزمایی جذاب را خواهند داشت.

۴٫ پرسپولیس - محمود فکری: سرخ ها به دیدار با استقلال به چشم یک مسابقه انتقامی نگاه می‌کنند اما استقلال همچین نگاهی را به کل لیگ برتر دارد و می‌‌خواهد به نیم دهه حکمرانی پرسپولیس در فوتبال ایران پایان دهد. با این حال تقابل محمود فکری با پرسپولیس که روزگاری به عنوان بازیکن انجام می‌شد هم جذابیت های خود را خواهد داشت. این اولین باری است که فکری به عنوان سرمربی در بازی شهرآورد حضور خواهد داشت.

۵٫ یحیی - نکونام: روزگاری گل محمدی کاپیتان تیمی بود که جواد نکونام به عنوان ستاره ای جوان در آن حضور داشت و حالا دوباره یحیی به عنوان مربی باتجربه، دوئل حساسی را با نکونام برگزار می‌کند. بازی پرسپولیس و فولاد در هفته یازدهم و زمانی خواهد بود که احتمالا هر دو برای صدرنشینی و قهرمانی نمادین نیم فصل تلاش می‌کنند.

۶٫ پرسپولیس - علیمنصور: دیدارهای پرسپولیس با علیرضا منصوریان، یک دربی تمام عیار است. وقتی او در نفت بود، توانست با یک برد ۲-۰، تیم برانکو را از قهرمانی بازدارد و این بار هم در آخرین روزهای فصل، علیمنصور با پرسپولیس دیدار می‌کند. این در حالی است که البته تیم منصوریان این بار تراکتوری است که خود رقیب همیشگی پرسپولیس در سال های اخیر به حساب می‌آید.

کدخبر: ۳۵۴۰۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر