کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۱۲۴
تاریخ خبر:

شایعه سقوط پنجشیر توسط احمد مسعود تکذیب شد

امرالله صالح از رهبران جبهه مقاومت ملی در تماسی تلفنی و پیامی ویدئویی گفت که گزارش‌هایی مبنی بر این که وی دره پنجشیر و افغانستان را ترک کرده است، صحت ندارد و آن تبلیغ «دشمن» است. به گزارش یورونیوز، وی گفت: «گزارشاتی مبنی بر اینکه من کشور خودم را ترک گفتم و بیرون از افغانستان هستم پروپاگاند دشمن است. من داخل پنجشیر هستم. در پایگاه خود هستم. جلسات متعددی با فرماندهان داشتیم و با شخصیت‌های سیاسی وضعیت را مدیریت می‌کنیم.»

امرالله صالح که در کنار احمد مسعود و در دره پنجشیر بعنوان آخرین سنگر و پایگاه در برابر سیطره طالبان مقاومت می‌کند افزود: «در این شکی نیست که وضعیت سختی است. ما زیر تهاجم طالبان و القاعده و تروریست‌ها با حمایت پاکستانی‌ها قرار داریم. ما از سرزمین خود دفاع می‌کنیم و مقاومت ادامه دارد. دشمن متحمل تلفات شده و ما هم تلفاتی داشتیم. دیروز در خاکسپاری همسنگران خودم شرکت کردم. دشمن امروز هم از دو سه نقطه تهاجم خود را ادامه داده است، اما ما بر اوضاع مسلط هستیم.»

همچنین «احمد مسعود» در توییتى شایعه سقوط پنجشیر و فرار خود را تکذیب کرد و آن را به رسانه‌هاى پاکستانى نسبت داد. وی در توئیتی نوشت: «اخبار فتح پنجشیر در رسانه‌های پاکستانی دست به دست می‌شود و دروغ است. سقوط پنجشیر آخرین روز زندگی ام خواهد بود، ان شاء الله.»

کدخبر: ۴۱۲۱۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر