کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۹۷۲
تاریخ خبر:

شاه مهره فوتبال ایران و ادامه ناآرامی‌های دانشجویی!

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌پنجشنبه سوم آبان‌. در بالای صفحه اول، خبر مضحکی جای گرفته است: کشف بزرگ پلیسی‌‌-جنایی جهان: ‌چشم مقتول از قاتل عکسبرداری می‌کند ! و پلیس می‌تواند از این نقش عکاسی کند! در صفحه ۳ از یک گرانفروش خوش اشتها نام برده شده و با عکس منتشر شده‌:‌ حاج محمد تقی طرخانی در فروش سیمان ۵۵ میلیون ریال گرانفروشی کرده است. اشرف هم در نیویورک از طرف دولت ایران یک چک یک میلیون دلاری تحویل کورت والدهایم رئیس سازمان ملل داده برای تشکیل انستیتوی بین‌المللی تحقیقات زنان‌!

در ادامه جو متشنج تهران ،‌۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آریامهر(صنعتی شریف‌) با تجمع در ساختمان مجتهدی این دانشگاه با شعار اتحاد‌،‌ مبارزه، ‌پیروزی و مرگ بر سادات و زنده باد فلسطین به سمت دانشکده‌های شیمی و مکانیک رفتند و کلاس‌ها را بر هم زده و سپس متفرق شدند. در دانشگاه اقتصاد دانشگاه تهران هم دانشجویان به خیابان امیرآباد (کارگر ) سرازیر شده و شعارهایی علیه سادات سر دادند و به سمت میدان ۲۴اسفند (انقلاب ) سرازیر شدند و در نهایت پراکنده شدند.

در خیابان سیروس هم تظاهراتی شکل گرفته است. همزمان مخالفان مقیم آمریکا گفته‌اند که در تظاهرات اخیر در ایران ۶۳ نفر کشته شده‌اند که مقامات ایرانی تکذیب کرده‌اند. تظاهراتی هم در هامبورگ علیه محمدرضا برگزار شده که خبرنگار اطلاعات حاضرین در این تظاهرات را دارای تابعیت ترک و افغان و عرب دانسته است. چندین صفحه اختصاص دارد به بازی مهم ایران و استرالیا که فردا قرار است برگزار شود و ایران اگر موفق به پیروزی شود به جام جهانی صعود خواهد کرد.

عکس بزرگی از پروین کار شده و او را شاه مهره فوتبال ایران خوانده‌اند و این که اگر او سرحال باشد پیروزی بر استرالیا دور از دسترس نیست. در غیاب حسن روشن، ‌قاسمپور یک خط جلوتر می‌رود و با غفور جهانی و عادلخانی خط حمله را تشکیل می‌دهد و پروین و صادقی و نایب آقا در خط هافبک بازی می‌کنند. در گزارشی دیگر آمده که بلیت جشنواره فیلم تهران برای بعضی از فیلم‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شده است.

در اکران سینماها فیلم هری و والتر به نیویورک می‌روند با بازی الیوت گولد و جیمز کان و مایکل کین اکران شده است و فیلمی با عنوان مارتای حیله‌گر با شرکت ماریزا مل و استیفن بوید. هری و والتر … به همراه دیوانه از قفس پرید و التیماتوم و جوزی ولز یاغی مهم‌ترین فیلم‌های روز اکران شده از سینمای معاصر هستند. فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون هم مشخص شده‌اند. فیلم فانی ساخته جاشوا لوگان‌،‌ فیلم کلک بزرگ ساخته الکساندر سینگر‌،‌ وقتی تو رفتی ساخته جیمز کرامول با بازی کلودت کلبرت و جوزف کاتن و یک فیلم با شرکت شرلی تمپل.

گزارشی هم در همین صفحه درباره موج فیلم‌های مدل امانوئل در سینما نوشته شده و نویسنده ابراز نگرانی کرده که به زودی پیدا کردن فیلم برای پخش تلویزیونی مناسب خانواده‌ها سخت خواهد شد‌. گزارشی هم کار شده از آغاز محاکمه خانم نورالسادات صمصامی ۲۵ ساله که متهم است همسر ۳۸ ساله‌اش به نام منوچهر منتظریان را به جرم ارتباط با زنی به نام زهرا فتاحی با ضربات کارد به قتل رسانده است.

زدو خورد دو خانواده بر سر یک بچه لاک پشت هم در صفحه حوادث کار شده‌. یک زدوخورد خانوادگی به خاطر آنکه پسر همسایه ،‌لاک‌پشتی را که پدر برای کودکش خریده از او به زور گرفته بوده است. این زدوخورد چندین مصدوم و سه بستری در بیمارستان برجای گذاشته و در محدوده کلانتری ۱۶ تهران به وقوع پیوسته است .

کدخبر: ۴۲۶۹۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر