کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۹۶۷۲
تاریخ خبر:

سپاه نخواهد گذاشت مردم ذره‌ای در سختی قرار بگیرند

بخشهای مهم صحبتهای سردار سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه در مراسم افتتاح متمرکز ۲۸۶۰ واحد مسکونی و احداثی و همچنین تعمیر و بازسازی ۳۸ مدرسه در کشور را از قول خبرگزاری تسنیم برایتان نقل می کنیم:

* ملت ایران نشان دادند بزرگ‌تر از تحریم و دشمنان‌مان هستند. اراده ملت ایران بزرگتر از اراده دشمنان است. مردم ما بزرگتر از سیل هستند و بر آن غلبه کردند مردم ما آموختند در جنگ باید زیباتر زندگی کنند.

* سپاه از درون مردم جوشیده است، برادران سپاهی فرزندان این مردم هستند. سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در سختی‌ها و مشکلات است.

* سپاه بی‌هیچ منتی به مردم خدمت می‌کند، سینه پاسداران سپر بلای این ملت بوده و سپاه قلعه‌های مستحکم برای حفاظت از مردم هستند.

* هر آنچه در اختیار سپاه است به مردم تعلق دارد. این‌گونه نیست که فقط سپاه از مردم محافظت کند بلکه امروز مردم هم از سپاه در برابر دشمنان محافظت می‌کنند.

* هر چه به این مردم خدمت کنیم بازهم کم است، ما از رهبرمان فرمان و دستور داریم که با همه وجود و شبانه‌روزی برای اعتلای این کشور و زدودن غبار محرومیت و فقر از سیمای شریف این مردم عزیز تلاش کنیم.

* سپاه نخواهد گذاشت که مردم ما ذره‌ای در سختی قرار بگیرند ما با امید به خدا دل سختی‌ها را می‌شکافیم.

* امروز شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم تا شرایط را بهتر از قبل کنیم. ما برای حل مشکلات مردم از پای نخواهیم نشست چون این رسم و مرام ماست.

* فشار دشمنان را سبب قدرتمندتر شدن انقلاب اسلامی است، فشار دشمن جز قوی‌تر شدن، بالابردن روحیه و انگیزه ملت برای ساختن ایران، پیشرفت بیشتر، امن‌تر، مستقل و خودکفاشدن هیچ تاثیر دیگری نداشته است.

کدخبر: ۲۷۹۶۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر