کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۳۸۰۹
تاریخ خبر:

روایت عارف از کاهش محدودیت‌های محصورین

ایلنا نوشت:رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به قم با اعضای شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه و اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم دیدار کرد.

محمدرضا عارف در این دیدارها در خصوص اقدامات فراکسیون امید برای رفع حصر نیز گفت: شخصا در همه نطق‌هایی که در مجلس انجام داده‌ام بحث رفع حصر را مطرح کرده‌ام و کارگروهی هم برای این موضوع تشکیل شد و دیدارهایی هم با رئیس مجلس و رئیس سابق قوه قضاییه در آن زمان انجام شد. البته محدودیت‌هایی که قبلا برای محصورین عزیز بود کاهش پیدا کرد. برای دیدار با رئیس شورای عالی امنیت ملی تا مدت‌ها منتظر انجام این دیدار بودیم که در نهایت انجام شد و در آن دیدار به صراحت گفته شد که شورای عالی امنیت ملی باید برای رفع حصر اقداماتی را انجام دهد؛ هر چند رئیس شورای عالی امنیت ملی در آن جلسه گفت از حصر پوسته‌ای بیشتر نمانده است ولی انتظار از ایشان است که موضوع رفع حصر را که به نفع منافع ملی می‌دانیم با جدیت بیشتری دنبال کند.

کدخبر: ۲۸۳۸۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • m-v

    اگه ما عمل کرد محصورین با اتفاقات و بگیر و ببندهای ترکیه مقایسه کنیم درحق محصوری ن خیلی خیلی لطف شده وگرنه برای محصورین و برخی غیر محصورین می بایست اتفاقات دیگه ای رقم می خورد نظر امثال عارف هم بدردخود شون می خوره ،،،،،،،

  • Amirkhan56

    ایشان دوباره نزدیک انتخابات شد و شروع به نطق پراکنی کردند؟!! عموجان، حناتون دیگه رنگی نداره.