کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۵۴۹۳
تاریخ خبر:

تمام جنجال‌های خانوادگی رئیس‌جمهور آمریکا

روزنامه هفت صبح، رامتین لطیفی | احوال دونالد ترامپ در این روزها بیش از هر چیزی شبیه عکسی است که از خودش پس از گردهمایی انتخاباتی تولسا منتشر شد. ترامپی که در میان این کادر ایستاده بود ترامپی مایوس، ناامید و خسته بود. بخش عمده‌ای از دلایلی که منجر به این احوال شده است مربوط به عملکرد خود او بالاخص عملکرد او در مدیریت بحران کرونا، مدیریت بازار کار و مواضع او نسبت به اعتراضات سراسری در آمریکاست. در این بین به طرز عجیبی و به طور عمدی یا سهوی تمامی اعضای خانواده ترامپ در حال وارد کردن ضربات مهلکی به بخت او برای انتخاب مجدد هستند.

در روزهای اخیر علاوه بر کتابی که از خاطرات جان بولتون منتشر شده است و پا روی گلوی ترامپ گذاشته است، یک کتاب خاطرات دیگر روانه بازار نشر شده است که از جنبه دیگری ترامپ را تحقیر کرده است. کتاب «هنر معامله کردن» نام کتابی است که در آن افراد نزدیک به ملانیا ترامپ خاطرات خود از او را بیان کرده‌اند.

دوستان و نزدیکان ملانیا در بخش‌هایی از این کتاب گفته‌اند که او از دونالد ترامپ برای حضور در کاخ سفید به عنوان بانوی اول و حضور در مراسم‌های رسمی باج می‌گیرد و ترامپ برای حفظ ظاهر به باج‌خواهی ملانیا تن می‌دهد.دونالد جونیور ترامپ، فرزند ارشد دونالد ترامپ هم در هفته‌های گذشته مورد شدیدترین انتقادها از سوی مردم تازه بیکار شده و حامیان حقوق حیوانات قرار گرفت.

اسنادی منتشر شده است که طبق آن دونالد جونیور با هزینه‌ کاخ سفید و با همراهی تیم کامل حفاظتی به سفرهایی می‌رفته است که مقصدشان شکارگاه‌هایی در کشورهای آسیایی و آفریقایی بوده است. او در هر سفر علاوه بر شکار گونه‌های نادر از حیوانات، حدود یک میلیون دلار خرج برای مالیات‌دهندگان آمریکا می‌تراشید.

ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر هم روزهای ناآرامی را سپری می‌کنند. ابتدا سخنرانی ایوانکا برای دانشجویان دانشگاه فنی کانزاس در مراسم فارغ‌التحصیلی آن‌ها به درخواست دانشجویان به علت حمایت او از نژادپرستی لغو شد، سپس عده‌ای نوجوان حامی حقوق سیاه‌پوستان که با اطلاعات جعلی بلیت‌های گردهمایی انتخاباتی ترامپ در تولسا را تهیه کردند و در مراسم شرکت نکردند و سالن خالی ماند او و همسرش را بسیار عصبانی و سرخورده کردند.

اریک ترامپ هم تیرخلاص را زد و در گردهمایی انتخاباتی پدرش در تولسا پشت میکروفن قرار گرفت و با اشاره به معترضان حاضر در خیابان‌ها گفت: «در این روزها بیشتر تلویزیون نگاه می‌کنم و می‌بینم خیابان‌ها پر شده است از حیواناتی که پشت سر هم حرکت می‌کنند! انسان‌های آمریکایی این رفتارها را ندارند پس آن‌ها حیوانند.» آیا ترامپ واقعا با داشتن این خانواده خواهد توانست در انتخابات پیروز شود؟

کدخبر: ۳۳۵۴۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر