کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۰۹۱۸
تاریخ خبر:

روابط احساسی سلبریتی‌هایی که بوی کاسبی می‌دهد

روزنامه هفت صبح، مصطفی آرانی | لیست شخصیت‌های پرفالوئر اینستاگرام را مرور کنید متوجه خواهید شد که در میان ۴۰ نفر اول، ۱۱نفر هستند که زیر ۳۰سال سن دارند:«آریانا گرانده» ۲۷ساله است و ۲۱۸میلیون دنبال‌کننده دارد، «کایلی جنر» ۲۳ساله است و ۲۱۳میلیون دنبال‌کننده دارد،«سلنا گومز» ۲۸ساله است و ۲۰۶میلیون دنبال‎کننده دارد،«جاستین بیبر» ۲۶ساله است و ۱۶۰میلیون دنبال‌کننده دارد، «کندال جنر» ۲۵ساله است و ۱۴۹میلیون دنبال‌کننده دارد.

«مایلی سایرس» ۲۸ساله است و ۱۲۱میلیون دنبال‌کننده دارد،«دمی لواتو» ۲۸ساله است و ۹۷ میلیون دنبال‌کننده دارد،«زندیا» ۲۴ساله است و ۸۴میلیون دنبال‌کننده دارد،«کاردی بی» ۲۸ساله است و ۸۱میلیون دنبال‌کننده دارد، «بیلی آیلیش» ۱۹ساله است و ۷۴میلیون دنبال‌کننده دارد و دست آخر «جی‌جی حدید» ۲۵ساله است و ۶۳میلیون دنبال‌کننده دارد. شخصیت‌هایی که شاید بتوان آنها را سلبریتی‌های غربی نسل جدید ایرانی دانست.سلبریتی‌های دهه هفتادی و هشتادی‌های ما که نمونه داخلی سلبریتی‌شان مثلا یکی است مثل امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو.

اما نکته جالب توجه در سبک زندگی این ستاره‌های زیر ۳۰ساله عرصه موسیقی و مدلینگ این است که همه آنها انگار به رابطه به مثابه یک بیزینس نگاه می‌کنند. یک پله برای کسب موفقیت تجاری بیشتر که از قالب همان دیده شدن و کسب توجه بیشتر به دست می‌آید و در نهایت به کسب سود بیشتر می‌انجامد. اگر با این حرف موافق نیستید، بیایید با هم کمی فکت‌های زیادی این ۹ نفر را با هم مرور کنیم.

* یک: آریانا گرانده سومین حساب کاربری پردنبال‌کننده در اینستاگرام را دارد. با ۲۵۷ میلیون فالوئر که می‌شود معادل مجموع جمعیت موجود در هفت کشور شمال آفریقا. گرانده تا به حال چهار رابطه داشته که رسانه‌ای شده است و به جرات باید گفت که سه تلاش قبلی او برای ارتباط گرفتن با بدنه شخصیت‌های فرهنگی و هنری شکست خورده است و او نتوانسته با گراهام فیلیپس بازیگر و پت دیویدسون کمدین به جایی برسد.

ارتباط او با مک میلر خواننده هم یک اشتراک تجاری موفق نبوده است. نخستین آلبوم مک میلر در آمریکا ۳۴۴ هزار کپی فروخته بود و این در حالی است که آلبوم The Divine Feminine که گرانده در آن با مک میلر همکاری کرده، فقط ۳۲هزار کپی فروخته است. شاید به همین خاطر بوده که گرانده قید ارتباط با بدنه هنری را زده و در حال حاضر با دالتون گومز، مشاور املاکی ثروتمند منطقه کالیفرنیا آشنا شده است.

* دو: کایلی جنر، با ۲۱۲ میلیون دنبال‌کننده در رده پنجم فهرست ما قرار گرفته است. او تاکنون دو رابطه رسمی با دو خواننده رپ داشته است: تایگا و تراویس اسکات.رابطه کایلی جنر و تایگا، بعد از سومین آلبوم تایگا آغاز شد.تایگا در آن زمان به خاطر موفقیت دو آلبوم Careless World: Rise of the Last King و آلبوم هتل کالیفرنیا در اوج شهرت خود بود و کایلی جنر دختر ۱۷ساله‌ای بود که هنوز هسته مرکزی بیزینس میلیارد دلاری خود یعنی لوازم آرایشی خود را تاسیس نکرده بود.

مشابه این اتفاق در خصوص تراویس اسکات هم اتفاق افتاد. او آلبوم Birds in the Trap Sing McKnight را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت و در آستانه یک موفقیت تاریخی بود که کایلی جنر با او وارد رابطه شد. تراویس اسکات در سال ۲۰۱۸، شاهکار تجاری خود؛ یعنی ASTRAWORLD را منتشر کرد که ۵۷۵ هزار کپی در آمریکا فروخت.

* سه: سلنا گومز، خانم ۲۰۶میلیون‌نفری در اینستاگرام تا به حال با چهار شخصیت معروف ارتباط رسمی داشته است. یکی «نیک یوناس»، یکی از برادران یوناس و بعد از آن «جاستین بیبر» و بعد از آن یک مدت کوتاه با یک دی جی روسی به نام «زد» و در نهایت هم با ویکند. هر چهار نفر از عالم موسیقی بودند و البته آنقدر مشهور بودند و رابطه‌ با آنها جنجالی بود که سلنا گومز را از نوجوانی تازه جدا شده از دیزنی لند در ۱۶سالگی به وضعیت فعلی شهرت در سطح جهان برسانند.

* چهار: خود جاستین بیبر هم از این قاعده مستثنا نیست. خودش که هشت سالی با سلنا گومز بود و پله پله شهرت را در آن زمان با این رابطه و جنجال‌هایش طی کرد و حالا هم با یک مدل آمریکایی یعنی هیلی بالدوین ازدواج کرده است. البته مثل اینکه به تازگی سر بیبر به سنگ خورده است چراکه جدیدا در اینستاگرام خود نوشته در آن مقطع از زندگی، ناراضی، ناراحت و فریب خورده بوده است و خدا خیلی با او راه آمده که او را تا اینجای زندگی رسانده ‌است.

* پنج: کندال جنر که این هفته خبر رابطه او با دوین بوکر، بازیکن بسکتبال آمریکا اعلام شد، ظاهرا علاقه خاصی به بسکتبالیست‌ها دارد چرا که دو رابطه قبلی او با بلیک گریفین و بن سیمونز هم درواقع رابطه با دو ستاره NBA بوده است. این انتخاب‌ها حتما با گوشه چشمی نسبت به میزان درآمد و ثروت این افراد بوده است.

کندال جنر خود ۴۵میلیون دلار ثروت دارد و به پول نیاز ندارد ولی بالاخره همین آقای دوین بوکر که همسر جدید خانم جنر است، به هر حال گران‌ترین قرارداد تاریخ تیم فینیکس سانز در NBA را منعقد کرده است؛ یعنی ۱۵۸ میلیون دلار در سال و در فصل ۲۰۲۴ -۲۰۲۳، ۳۶ میلیون دلار حقوق خواهد داشت یعنی در یک سال به اندازه کل ثروت خانم جنر، آن هم در حالی که گفته شده از امسال دیگر خبری از شوی معروف کارداشیان‌ها نخواهد بود که یکی از منابع درآمدی قطعی خانواده کارداشیان و جنر بود.

* شش: برای مایلی سایرس واقعا می‌توان کتابی نوشت از روابط متعدد. روابطی که با نیک یوناس (که مدتی هم با سلنا گومز بود آغاز شده) و تقریبا همیشه او را در صدر اخبار هنرپیشه‌ها در آمریکا قرار می‌دهد. فقط یک نکته بگوییم که ببینید سلبریتی چطور می‌تواند از آب کره بگیرد. در میانه تابستان خانم سایرس که ظاهرا حالا دوجنسگرا هم شده و با زنان هم رابطه دارد، یک آهنگ منتشر کرد به نام Midnight Sky و گفت که این آهنگ را برای جدایی از سه رابطه قبلی (دو مرد و یک زن) خوانده است!

* هفت: اگر اجازه بدهید دمی لواتو و زندیا را با هم در یک شماره قرار بدهیم و کوتاه در موردشان صحبت کنیم چون خیلی در جریان اصلی سلبریتی‌هایی که از آنها صحبت می‌کنیم نیستند و کمتر در ایران هم مورد استقبال قرار گرفتند ولی همین خانم دمی لواتو مدتی با یکی دیگر از برادران یوناس (جو) در ارتباط بود. گروهی که همیشه یک طرف همین رابطه‌های تجاری است.

* هشت: کاردی بی و افست، هر دو خوانندگانی نه چندان مشهور در جامعه آمریکا بودند اما رابطه آنها در سال ۲۰۱۷، انگار نوعی هم‌افزایی مثبت برایشان ایجاد کرد به نوعی که کاردی بی در سال ۲۰۱۸ و افست در سال ۲۰۱۹ نخستین آلبوم‌های استودیویی خود را به بازار عرضه کردند و وارد وضعیت فعلی از حیث شهرت و به تبع آن ثروت شدند.

* ۹: خانم بیلی آیلیش ۱۹ ساله است و ظاهرا به قول دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها سینگل است؛ پس به او نمی‌پردازیم.

* ۱۰: و در نهایت می‌رسیم به خانم جی جی حدید. قبلا در مورد او صحبت کردیم. یکی از جدی‌ترین روابط اولیه او با جو یوناس بوده که قبلا گفتیم با دمی لواتو هم در ارتباط بود. این آقای جو یوناس، قبل از آن هم با خانم تیلور سوئیفت در رابطه بود. به ماجرای خانم جی جی حدید بپردازیم. خانم حدید بعد از یوناس، رفت سراغ زین مالک، رهبر گروه موسیقی One Direction و باز هم نوعی همکاری احساسی - عاطفی به راه انداختند که نتیجه آن البته یک فرزند است ولی خب تا دلتان بخواهد پول هم به ارمغان می‌آورد.

کدخبر: ۳۷۰۹۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر