کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۵۵۵۴
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| حاشیه سفر گلزار به آمریکا، ‌توهین گزارشگر و...

روزنامه هفت صبح | دلیل روز: چرا گیسو اینطوری تمام شد، پای گلزار در میان است‌؟ سریال«گیسو» سرانجام چهارشنبه شب با پخش قسمت بیست و دوم به پایان رسید. این سریال در حالی تمام شد که خیلی از ماجراها به سرانجام نرسید و با حک شدن عبارت« ادامه دارد…» روی تصویر مشخص شد که قرار است این سریال فصل سومی هم داشته باشد.

البته منوچهر هادی در حساب شخصی خود در اینستاگرام اعلام کردکه به اجبار به این پایان تن داده و قرار هم نیست فصل سوم سریال را بسازد. اما اینکه چرا «هادی» داستان «گیسو» را به سرانجام نرسانده و آن را موکول به فصلی کرده که خودش کارگردان آن نیست فقط یک دلیل دارد وآن سفر محمدرضا گلزار به آمریکاست.گلزار درروزهای پایانی فیلمبرداری به آمریکا سفر می‌کند و قرار می‌شود تا سکانس‌های باقی مانده او بعد از بازگشت گرفته شود، اماطولانی شدن سفر و البته اختلافات بین هادی و تهیه کننده موجب می‌شود تا گیسو به این شکل تمام شود.

خودتان را کنترل کنید روز| توهین به استرالیایی‌ها توسط آقای گزارشگر: اتفاقات و حاشیه‌های گزارشگران بازی‌های المپیک تمامی ندارد و هر روز وارد یک فاز جدیدی می‌شود.یکی از این حاشیه‌ها که ویدئوی آن طی چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی حسابی وایرال شد مربوط بود به گزارشگر بازی تیم‌های واترپلو استرالیا و صربستان. او در جریان گزارش این بازی و زمانی که بازیکنان تیم استرالیا به دلیل خشونت از بازی اخراج می‌شوند،آنها را کانگورو خطاب می‌کند.

گزارشگر بازی بعد از اخراج چند بازیکن استرالیا می‌گویدآنها این خشونت را از کانگوروها یاد گرفته‌اند و بعد در ادامه استرالیایی‌ها را بچه‌های سرزمین کانگوروها خطاب می‌کند که از این حیوانات ژن بوکسوری را به ارث برده‌اند. توهین‌های نژادپرستانه این گزارشگر با واکنش‌های تندی از سوی کاربران شبکه‌های مجازی روبه‌رو شده است.حالا باید دید آیا واکنش رسمی به این توهین‌های نژادپرستانه داده می‌شود یا خیر؟

جا‌به‌جایی روز| پخش ۸۷ متر به تعویق می‌افتد: هفته گذشته از تیزر سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری رونمایی شد. در این تیزرها زمان پخش سریال به زودی اعلام شده بود. طبق برنامه‌ریزی شبکه یک قرار بر این بود که با پایان پخش سریال «دودکش»، «۸۷ متر» روی آنتن برود ‌.

اما از آنجایی که پخش سریال با دهه محرم مصادف می‌شود، شبکه یک ترجیح داده که سریال عیاری را فعلا از کنداکتور خارج کند و به جای آن سریال «پس از آزادی» ساخته محمد‌علی باشه‌آهنگر را جایگزین آن کند. این سریال قرار بود سال گذشته در ایام محرم و صفر پخش شود‌ اما در آستانه پخش جایش را به سریال دیگری داد و شایعه توقیف آن سر زبان‌ها افتاد. حالا گفته می‌شود با انجام اصلاحات و ممیزی‌های انجام شده، سریال باشه آهنگر مجوز پخش گرفته و قرار است به زودی روانه آنتن شود.

کدخبر: ۴۰۵۵۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر