کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۳۰۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌گاف‌های پشت سر هم گزارشگر اصفهانی

روزنامه هفت صبح | تکراری روز: باز هم همان خانه ویلایی معروف اینبار در بعد از آزادی | خانه ویلایی معروف سریال‌های تلویزیونی، همچنان اولویت اول سریال‌سازهاست. این خانه ویلایی که در منطقه امامزاده قاسم تهران است، طی این سال‌ها مورد استفاده سریال‌سازها قرار گرفته است. در حال حاضر این لوکیشن در سه سریال در حال پخش دیده می‌شود. این لوکیشن در سریال «بعد از آزادی» به‌عنوان منزل آقا محمود با بازی اصغر همت انتخاب شده است.

در سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» هم سکانس‌های مربوط به ویلای دماوند در این لوکیشن گرفته شده است. اما این خانه ویلایی فقط در سریال‌های تلویزیونی دیده نمی‌شود؛ در قسمت دوازدهم سریال شبکه خانگی «خاتون» که هفته گذشته پخش شد، از این لوکیشن به‌عنوان خانه «دایی جان» با بازی مهران مدیری استفاده شده بود. سکانس مهمانی دایی با مستشاران انگلیسی در حیاط این ویلا تصویربرداری شده که دقایق پایانی قسمت قبل را تشکیل می‌داد.

برطرف کنید روز: این جمله طولانی را کوتاه کنید، کاری ندارد | شبکه سه مثل دیگر شبکه‌ ها، نام برنامه در حال پخش را پایین صفحه زیرنویس می‌کند. اتفاقی که در زمان پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» هم انجام می‌شود. عبارت کاملی که پایین صفحه حک می‌شود از این قرار است:«سریال تلویزیونی برف بی‌صدا می‌بارد/ قسمت ….»

یک عبارت طویل و طولانی که بخشی از پایین کادر را به خودش اختصاص می‌دهد. نام سریال به خودی خود طولانی است دو کلمه سریال تلویزیونی هم به ابتدای آن و شماره قسمت هم به انتهای آن اضافه شده و این عبارت را بیش از حد طولانی کرده است. در حالی که می‌توان به راحتی عبارت «سریال تلویزیونی» را کاملا حذف و یا آن را با حذف کلمه «تلویزیونی» مختصر کرد. درباره شماره قسمت‌ها هم می‌توان کلمه قسمت را حذف و فقط شماره قسمت را در انتهای نام سریال آورد.

پر ایراد روز: گاف‌های پشت سر هم گزارشگر اصفهانی دربازی پرسپولیس | روز گذشته و در جریان بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان،گزارشگر بازی در جریان این دیدار مرتکب اشتباهات فراوانی شد و گاف‌های متعددی داد. گزارش این مسابقه را سید اسماعیل حسینی گزارشگر مرکز اصفهان برعهده داشت.

او زمانی که کارگردان بازی لحظه‌ای منوچهر صفروف بازیکن تاجیکی را کنار زمین نشان داد، اعلام کرد که بالاخره قرار است از بازیکن ترکمن پرسپولیس رونمایی شد. اشتباهی که لحظاتی بعد آن را تصحیح کرد. در زمان به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس توسط عبدی عنوان کرد که این بازیکن دبل می‌کند در حالی که گل اول را وحید امیری به ثمر رسانده بود در ادامه وقتی عبدی گل دوم خودش و سوم پرسپولیس را زد اشتباه خود را به گونه‌ای دیگر تکرار کرد و گفت که عبدی با این گل هت‌تریک می‌کند. حسینی لحظاتی بعد این اشتباه خود را هم اصلاح کرد.

کدخبر: ۴۳۷۳۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر