کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۷۴۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| گریم تارخ و چوب حراج بر تندیس حافظ

روزنامه هفت صبح | دست به جیب شدند روز: طراحی میز برای دکور ثابت نگاه یک | برنامه «نگاه یک»، جزء یکی از برنامه‌های زنده شبکه یک است که شنبه‌ها روی آنتن این شبکه می‌رود.برنامه‌ای که از ساختار ظاهری‌اش مشخص است ‌ هزینه چندانی برای آماده‌سازی آن انجام نمی‌شود. در این برنامه نه از وله خبری است و نه ازآیتم‌های تولیدی.

مجری حدود ۷۰ دقیقه روبه‌روی مهمان می‌نشیند و حرف می‌زند. سال قبل برای این برنامه دکور طراحی شده بود و برنامه در دکور مخصوص به خودش اجرا می‌شد اما از ابتدای سال این برنامه از آن دکور خارج شد و از استودیو ثابت برنامه‌های شبکه یک روی آنتن رفت. در این استودیو طراحی خاصی انجام نشده بود. جلوی ویدئو وال یک میز و صندلی گذاشته بودند و تمام. شنبه این هفته برنامه در حالی روی آنتن رفت که برای برنامه یک میز جدید طراحی شده بود تا کمی فضای یکنواخت استودیو دستخوش تغییر شود.

کمی خلاقیت هم خوب است روز: گریم ثابت امین تارخ از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ | مازیار میری که این روزها به عنوان کارگردان، سریال «خسوف» را در شبکه خانگی در حال پخش دارد، سال ۱۳۹۴ سریالی با نام «گاهی به پشت سر نگاه کن» را برای شبکه دو ساخت. از قضا همزمان با پخش سریال «خسوف» کفگیر شبکه دو به ته دیگ خورد و این شبکه مجبور شد باکس نمایشی‌اش را با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» پر کند تا در یک برهه زمانی واحد دو سریال از مازیارمیری از تلویزیون و شبکه خانگی در حال پخش باشد.

این دو سریال یک وجه مشترک دیگر هم دارند و آن حضور امین تارخ است. اما آنچه ‌ موجب شده این حضور مشترک بیشتر به چشم بیاید، گریم ثابت تارخ در هر دو سریال است. بعد از گذشت شش سال میری بازهم با همان گریم تارخ را در سریال جدیدش جلوی دوربین برده تا نشان دهد در این زمینه هم خلاقیتی ندارد.

همه راضی نگه داشتند روز : بازهم جشن حافظ چوب حراج بر تندیسش زد | در جشن حافظ امسال هم تقریبا همه نامزدها با یک تندیس از مراسم خارج شدند. قطعا اگر سریال «قورباغه» هم از داوری کنار نمی‌کشید باید هومن سیدی و نوید محمدزاده را هم به جمع برندگان این دوره اضافه می‌کردیم. در بخش بازیگری مرد یک تندیس به پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر کمدی داده شد، یک تندیس به امیر آقایی و برای جواد عزتی هم تندیس ویژه هیات داوران در نظر گرفته شد.

جوایز در بخش‌های دیگر هم به نوعی تقسیم شد مثلا «همگناه»جایزه بهترین ترانه را گرفت و به «می‌خواهم زنده بمانم» جایزه بهترین کارگردانی اعطا شد و «زخم کاری» هم برنده جایزه بهترین فیلمنامه و سریال شد تا سریال‌های مد نظر برگزارکنندگان از جایزه بی‌نصیب نمانند. همچنین در این دوره سعی شد با اهدای دو تندیس به بازیگران یک اثر تلویزیونی، توازنی هم بین تلویزیون و شبکه خانگی ایجاد کنند.

کدخبر: ۴۲۶۷۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر