کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۲۰۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| شروع فصل جدید مافیا همزمان با پدر‌خوانده

روزنامه هفت صبح| ‌ تلویزیون بلافاصله بعد از گل کردن رئالیتی‌شو «پدر‌خوانده» و استقبال مخاطبان از آن‌، سری جدید مسابقه «شهروند و مافیا» را برای پخش آماده کرد تا در این عرصه از شبکه خانگی عقب نماند. این مسابقه که در شبکه سلامت تهیه و تولید می‌شد، فصل شانزدهم آن به شکل همزمان روی آنتن این شبکه و شبکه نسیم رفت.

حضور در شبکه نسیم به دیده شدن بیشتر این مسابقه جذاب کمک کرد و حالا قرار است فصل جدید و هفدهم آن به شکل مستقل روی آنتن شبکه نسیم برود. «شهروند و مافیا» قرار است در سه روز پایانی هفته یعنی چهارشنبه تا جمعه در باکس ساعت 21 پخش شود. گرداننده این مسابقه مانند ادوار گذشته علیرام نورایی است. رئالیتی‌شو «پدرخوانده» هم به شکل هفتگی روزهای دوشنبه پخش می‌شود که تاکنون 5 قسمت از آن توزیع شده است.

تنور داغ روز/ بازار اکران آنلاین داغ و داغ‌تر می‌شود
اکران آنلاین بعد از مدت زمانی تقریبا طولانی از رکود خارج شد و در روزهای پایانی هفته گذشته با نمایش دو فیلم پرمخاطب، جان دوباره‌ای گرفت. پلتفرم نماوا از شامگاه چهارشنبه 27 دی‌ماه به شکل اختصاصی فیلم کمدی «سگ‌بند» ساخته مهران احمدی را توزیع کرد. این فیلم در حال حاضر دومین فیلم پرفروش جدول اکران سال 1401 است که توانست در طول مدت نمایش خود بیش از 43 میلیارد تومان فروش کند.

اما یک شب بعد یعنی شامگاه پنجشنبه 28 دی‌ماه پلتفرم «فیلیمو» اکران آنلاین یکی از فیلم‌های جنجالی و البته پرفروش سال یعنی «علفزار» را شروع کرد. این فیلم بعد از پشت‌سر گذاشتن یک اکران موفق و رسیدن به فروشی بالای 20 میلیارد تومان به شکل اختصاصی توسط فیلیمو وارد چرخه اکران آنلاین شد. این پلتفرم به‌زودی فیلم «بی‌همه چیز» را هم به شکل اختصاصی اکران می‌کند.

دنباله‌روی روز/ تقلب «بانک‌زده‌ها» از روی دست «خوب‌، بد، جلف»
پیمان قاسمخانی و محسن چگینی قصد داشتند ادامه «خوب، بد، جلف/ ارتش سری» را در قالب یک فیلم سینمایی ادامه دهند اما شروع پاندومی کرونا و نیمه تعطیل شدن سینماها موجب شد تا آنها ادامه آن پروژه را در قالب یک سریال 13 قسمتی برای پخش در شبکه خانگی آماده کنند. فرمولی که البته تا حدود زیادی هم جواب داد.

حالا جواد اردکانی قصد دارد همین فرمول را در ارتباط با فیلم کمدی «بانک‌زده‌ها» اجرا کند. او در گفت‌وگویی که با صبا انجام داده، گفته از میزان فروش و نحوه اکران فیلم «بانک‌زده‌ها» راضی نیست؛ به همین دلیل با ساترا وارد مذاکره شده تا مجوز ساخت ادامه این پروژه را در قالب یک سریال 15 قسمتی برای شبکه خانگی بگیرد. فیلم «بانک‌زده‌ها» آخرین تجربه حضور زنده‌یاد علی انصاریان در عرصه بازیگری است. این فیلم اوایل شهریور‌ سال جاری روی پرده رفت.

کدخبر: ۵۰۰۲۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر