کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۱۳۹۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| سریال قاسمخانی، پرکاری شکیبا و فخیم‌زاده

روزنامه هفت صبح | ماجرای روز: فخیم‌زاده چطور کارگردان ولایت عشق شد | مهدی فخیم‌زاده جمعه شب به بهانه ولادت امام رضا‌(ع) مهمان برنامه خندوانه بود. او درباره «ولایت عشق» و ساخت سریالی درباره زندگی امام رضا‌(ع) گفت ‌ این سریال به او تکلیف شده است: «در دوران ریاست آقای لاریجانی در صداوسیما این اتفاق افتاد. آن زمان آقای حیدریان رئیس سیمافیلم بود.

همگان بدانند کارهایی همچون سریال امام رضا(ع)، کارهایی نیست که طرح ببریم و تصویب شود بلکه برای این نوع کارها، مدیران تصمیم می‌گیرند و به‌نوعی کارگردان را انتخاب می‌کنند.» فخیم‌زاده گفت وقتی او را برای «ولایت عشق» دعوت کرده‌اند فکرش را هم نمی‌کرده قرار است کارگردانی کار را به او بسپارند. او توضیح داده: «جالب است قبل از این پیشنهاد به من گفتند فلان کتاب را بخوان‌ و من فکر کردم به‌خاطر تجربه‌ای که در «تنهاترین سردار» داشتم از من خواستند نظرم را بگویم، فهمیدم که می‌خواهند من این سریال را بسازم.»

به زودی روز: سریال پیمان قاسمخانی و محسن چگینی تیرماه می‌آید | از بهمن سال ۱۴۰۰، پیمان قاسمخانی همراه با محسن چگینی سریال جدید خود با نام «قمر در عقرب» را در تهران جلوی دوربین برده‌اند. تصویربرداری این سریال کمدی همچنان ادامه دارد و فیلیمو قصد دارد تا این سریال را به عنوان ویژه‌برنامه تابستانی خود‌، وارد مرحله پخش کند. طبق شنیده‌ها پخش این سریال قرار است از دهه اول تیرماه شروع شود.

در این سریال ویشکا آسایش، سام درخشانی، نگار فروزنده و… بازی دارند. سرپرستی نویسندگان سریال «قمر در عقرب» را پیمان قاسمخانی بر‌عهده دارد و محسن چگینی علاوه بر تهیه‌کنندگی، کارگردانی سریال را هم انجام می‌دهد. « قمر در عقرب» یک کمدی فانتزی‌ ‌ درباره یکسری موجودات فضایی است که به زمین می‌آیند. چگینی و قاسمخانی پیش از این سریال مجموعه کمدی «خوب، بد، جلف / رادیو اکتیو» را تولید کرده بودند که این سریال سال ۹۹ پخش شد و مورد توجه قرار گرفت.

پرکار روز: هوتن شکیبا همزمان در سه سریال | هوتن شکیبا که ‌با صداپیشگی نقش «بچه» در برنامه «مهمونی» حسابی مورد توجه قرار گرفته، این روزها حسابی سرش شلوغ است. او علاوه بر «مهمونی» با سه سریال شبکه خانگی هم قرارداد بسته است. او در حال حاضر مشغول بازی در سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار است که تصویربرداری‌اش در باغ وکیل شیراز در حال انجام است و در این مجموعه با سام درخشانی، بهنوش طباطبایی و میلاد کی‌مرام همبازی است.

دیگر سریالی که او در آن بازی دارد، مجموعه‌ای است به نام «مگه تمام عمر چند بهاره» به کارگردانی سروش صحت. این سریال هم در مرحله تصویر‌برداری است. شکیبا به تازگی با «طوطیا» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی هم به توافق رسیده و در این سریال عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی خواهد بود. محسن تنابنده، مهدی حسینی‌نیا و هدا زین‌العابدین حضورشان در این سریال قطعی شده است.

کدخبر: ۴۶۱۳۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر