کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۸۴۷۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| حذف دلاوری، بازگشت آقا رشید و تعلیق لینه‌کر

روزنامه هفت صبح| پس‌لرزه‌های روز : تعلیق ‌گری لینه‌کر و حواشی بی‌شمار آن | بی‌بی‌سی در اقدامی سختگیرانه «گری لینه‌کر» مجری و مفسر برنامه «مچ آف د دی» را به دلیل انتقادهای او از سیاست‌های دولت انگلیس برای مدتی نامعلوم تعلیق کرد. ماجرا از این قرار است که لینه‌کر با انتشار توئیتی از سیاست‌های دولت انگلیس در قبال پناهجویان به‌شدت انتقاد کرد.

انتقادی که دولت انگلیس آن را برنتافت و شبکه بی‌بی‌سی را مجبور کرد تا این مجری و کارشناس مطرح خود را از کار تعلیق کند. البته پیش از تعلیق از او خواسته شد که از مواضع خود عقب‌نشینی کند تا با یک عذر‌خواهی ماجرا حل و فصل شود، اما لینه‌کر این پیشنهاد را نپذیرفت تا در نهایت حکم تعلیق او صادر شد. اما این تعلیق پس‌لرزه‌هايی هم به همراه داشت؛ دیگر کارشناسان برنامه از‌جمله «ایان رایت» و «آلن شیرر» هم در حمایت از لینه‌کر اعلام کردند در این برنامه حاضر نمی‌شوند.

بازگشت روز : آقا رشید نوروز به تلویزیون برمی‌گردد | «تئاتر در صحنه» با حضور قدرت‌الله ایزدی معروف به «آقا رشید» یکی از برنامه‌های پر‌مخاطب شبکه پنج در دهه هفتاد بود. در این برنامه به شکل هفتگی یکی از تئاترهای کمدی این بازیگر که در اصفهان آن‌‌ها را روی صحنه برده بود، ضبط و روی آنتن می‌رفت.

او به‌تازگی در گفت‌وگویی که با ایسنا انجام داده، اعلام کرده که قرار است در ایام نوروز سری جدید «تئاتر در صحنه» با پخش کارهای صحنه‌ای اخیر او روی آنتن برود. این برنامه در 14 قسمت آماده پخش شده که قرار است در تعطیلات نوروز روی آنتن شبکه نسیم برود. اما نکته جالب درباره سری جدید «تئاتر در صحنه» حضور احمدرضا معتمدی به‌عنوان کارگردان است. آن‌طوری‌که ایزدی گفته کارگردان فیلم‌های «قاعده بازی» و «آلزایمر» فصل جدید تئاتر در صحنه را کارگردانی و این مجموعه را برای پخش آماده کرده است.

قانع نشدیم روز : دلایل کلیشه‌ای برای حذف محمد دلاوری | محمد دلاوری که با اجرای برنامه «تهران 20» حسابی سر زبان‌ها افتاده بود، مدت زمان زیادی است که دیگر اجرای این برنامه را برعهده ندارد. او آخرین‌بار اواسط تابستان سال جاری بود که با اجرای این برنامه روی آنتن رفت و بعد از آن جای خود را به مجری دیگری سپرد.

در همین رابطه سعید اشناب مدیر شبکه پنج توضیحاتی به خبرنگار مهر داده و دلیل غیبت دلاوری در این برنامه را به کسالت او ربط داده است. اشناب در این‌باره گفته است: «محمد دلاوری در تابستان خواهش کرد فاصله‌ای از آنتن بگیرد. کسالتی داشت و می‌خواست استراحتی کند. با این حال او مجری خوب ماست و ان‌شاءالله به‌زودی هم همکاری داشته باشیم. به‌هر‌حال تلویزیون است، یک روز ممکن است برنامه‌ای باشد و یک روز تمام شود اما ما درصدد هستیم که به‌زودی در خدمت او باشیم.»

کدخبر: ۵۰۸۴۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر