کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۱۴۸
تاریخ خبر:

داغ‌ترین عکس‌های خبری در ۲۴ساعت گذشته

روزنامه هفت صبح | یک: دربی داغ لندن در فلوریدا: قابی از شادی آلبرت سامبی لوکونگا، بازیکن ۲۲‌ساله تیم آرسنال پس از زدن گل چهارم به تیم چلسی در یک بازی پیش‌فصل در ورزشگاه کمپینگ ورلد اورلاندو، در فلوریدای آمریکا. آرسنال که فصل قبل در نهایت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام ماند، با ارائه نمایشی درخشان در طول ۹۰‌دقیقه، توانست با چهار گل از سد تیم توماس توخل عبور کند. آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ به گل اول دست یافت.

روی ارسال زمینی و دقیق گرانیت ژاکا، گابریل ژسوس خرید جدید آرسنال در موقعیتی تک‌به‌تک قرار گرفت و با یک ضربه چیپ و تماشایی موفق شد گل اول توپچی‌ها را به‌ثمر برساند. اما حملات آرسنال ادامه یافت و این تیم در اواسط نیمه‌اول به گل دوم نیز دست یافت. پاس گابریل مارتینلی در مرکز محوطه جریمه به مارتین اودگارد رسید و این ستاره نروژی با ضربه‌ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه توانست گل دوم را به‌ثمر برساند و در نهایت شاگردان میکل آرتتا با همین دو گل برتری، راهی رختکن شدند.

شرایط در نیمه‌دوم نیز مانند ۴۵‌دقیقه نخست بود و باز هم آرسنال بازی را در اختیار داشت. گل سوم این تیم اما در دقیقه ۶۶ و به شکل جالبی به‌ثمر رسید. دو بار ضربات محکم بازیکنان آرسنال توسط ادوارد مندی دفع شد، اما بار سوم و روی ریباند، بوکایو ساکا در مقابل دروازه صاحب موقعیت بسیار خوبی شد و بالاخره توانست دروازه‌بان چلسی را مغلوب کند.

اما این پایان کار نبود و در لحظات پایانی آرسنال به گل چهارم رسید. روی ارسال سدریک سوارس از سمت راست، آلبرت سامبی لوکونگا با ضربه سر دقیق خود از گوشه محوطه، گل چهارم را نیز به‌ثمر رساند و در نهایت آرسنال برابر رقیب همشهری خود با این نتیجه پرگل به برتری دست یافت. (عکس از باشگاه آرسنال و توضیحات از ورزش سه)

دو: ‌ نمایی از آتش‌سوزی در نزدیکی پارک ملی یوسمیتی که به سرعت به یکی از بزرگترین آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا در سال‌جاری میلادی تبدیل شد و باعث دستور تخلیه ۶ هزار نفر و قطع برق بیش از ۲ هزار خانه و کسب‌و‌کار شد. این آتش‌سوزی که به آتش بلوط معروف شده است بعد‌از‌ظهر جمعه در نزدیکی شهر میدپاینز شهرستان ماریپوزا شروع شد و تا صبح شنبه به سرعت گسترش یافت. حدود ۴۰۰ آتش‌نشان به همراه بالگرد و هواپیما در تلاش برای مهار این آتش‌سوزی هستند. (عکس از بلومبرگ و توضیحات از ایرنا)

سه: ‌قابی از حضور کیانو ریوز در کامیک کان‌ سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیا. این مراسم کنفرانسی است سالانه که در هر تابستان به مدت چهار روز در شهر سن‌دیگوی آمریکا برگزار می‌شود. این کنفرانس ابتدا برای نمایش کتاب داستان‌های مصور بود اما بعدها گستره بزرگی از سریال‌ها، فیلم‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و دیگر محصولات فرهنگی مردمی را در بر‌گرفت. عکس از شاتراستاک.

چهار: ‌کورین دیاکره سرمربی فرانسه در حال خوش‌و‌بش با بازیکنان خود پس از پیروزی یک بر صفر در مسابقه فوتبال یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۲ زنان یوفا با هلند در ورزشگاه نیویورک شهر روترهام انگلستان. فرانسه با این پیروزی، روز چهارشنبه به مصاف آلمان خواهد رفت و یک روز قبل از آن هم انگلیس با سوئد دیدار خواهد کرد. همان‌طور که دیروز گفتیم دیدار فینال هم روز یکشنبه آینده برگزار می‌شود. (عکس از خبرگزاری فرانسه)

پنج: قابی از ایرم دریجی هنرمند موسیقی اهل ترکیه و ۳۵‌ساله که این روزها یکی از ترندهای ترکیه است، چرا‌که به‌تازگی از جم بلویف دیگر خواننده ترکیه‌ای جدا شده است. گفته شده که دلیل این مسئله آن است که همسرش با یک مدل ترک به او خیانت کرده است ولی بلوی در یک پست اینستاگرامی نوشته: «من هنوز او را خیلی دوست دارم… من هرگز به او خیانت نکردم. من نمی‌توانم به هیچ زنی خیانت کنم.»

شش:‌ پاریس‌گردی و ماه عسل بن افلک و جنیفر لوپز در پاریس ادامه دارد و این دو در این قاب در حال ترک هتل د کریلون هستند. این هتل یک هتل لوکس تاریخی در پاریس است که در سال ۱۹۰۹ تاسیس شده اما در ساختمانی که متعلق به نیمه قرن هجدهم است. محل هتل در خیابان شانزه‌لیزه است و ۷۸ اتاق و ۴۶ سوئیت دارد. هر شب اقامت در این هتل تقریبا ۱۸۰۰ دلار برای شما در این فصل آب می‌خورد. (عکس از جی‌سی ایمیجز)

کدخبر: ۴۶۹۱۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر