کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۷۰۸
تاریخ خبر:

داستان مرگ تلخ ‌آقای شهردار ‌با گلوله سرگردان

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| حوالی ظهر یکشنبه نوزدهم دی‌ماه، در خیابان محمد رسول‌الله شهرستان ایذه، فرشاد نقدی شهردار دزپارت از توابع ایذه با شلیک گلوله به ران پایش کشته شد؛ داستانی به‌غایت عجیب. نقدی به همراه دو نفر از همکارانش در رستورانی برای صرف ناهار نشسته بودند که در خیابان تعقیب و گریزی بین سارقان و پلیس در جریان بوده که در این تعقیب و گریز تیری شلیک شده و به پای نقدی اصابت می‌کند و موجب خونریزی شدید می‌شود و وقتی به بیمارستان می‌رسد، جان می‌سپارد. هنوز به‌طور قطع مشخص نیست تیر از سوی سارقان شلیک شده یا اشتباه سهوی پلیس بوده است!

ماجرای شلیک
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با تشریح جزئیات تیراندازی در شهر ایذه که به اصابت گلوله به شهردار دزپارت و مرگ او منجر شد، از بررسی ویژه پلیس پیرامون این حادثه خبر داد. سرهنگ حجت‌الله سفید‌پوست بیان کرد: «ماموران پلیس شهرستان ایذه هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، ۲ نفر سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضایی را شناسایی و دستور ایست دادند.

سارقان برای فرار از قانون اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کرده و از محل متواری شدند. متاسفانه یک تیر به‌‌صورت تصادفی به شهردار دزپارت که به‌صورت گذری در محل بود، اصابت کرد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر خونریزی شدید، ایست قلبی کرد.» دهدز مرکز شهرستان تازه تاسیس دزپارت، در ۲۵۰‌کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد. درباره این ماجرا شاهدان می‌گویند که پلیس، تیر اشتباهی زده است اما هنوز هیچ منبع رسمی‌ای این موضوع را تایید نکرده و از واژه شلیک اشتباهی یا تیر اشتباهی استفاده می‌شود.

ماجرای شلیک‌های ایذه
اما این اولین شلیک در ایذه در چند وقت اخیر نیست. یازدهم دی‌ماه یک مرد با چادر به مطب دکتر ملکی گرجی، پزشک عفونی رفت و با شلیک به او و بیمارش آنها را مصدوم کرد و همچنان هر دو در بیمارستان به‌سر می‌برند. در شهریور‌ماه امسال نیز دختری ۱۲‌ساله به‌نام ستایش در اثر تیر اشتباهی که در درگیری اراذل شلیک کردند، در ایذه به قتل رسید.

این اتفاق در خیابان حر ایذه رخ داد. ساعت ۷ شب روز پنجشنبه در محله خیابان حر ایذه درگیری مسلحانه بین اشرار درگرفته بود. همان موقع ستایش در حال عبور از خیابان بود که در نزدیکی خانه خودشان مورد اصابت گلوله قرار گرفت. چندی پیش نیز در اهواز در جریان
تعقیب و گریز پلیس و سارقان، یک زن که به‌همراه همسر و فرزندش در خودروی شخصی‌شان بودند، با شلیک اشتباهی پلیس به گردنش کشته شد. داستان‌ شلیک‌های خوزستان همچنان ادامه‌دار است و اینبار شهردار دزپارت قربانی شد.

کدخبر: ۴۳۵۷۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر