کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۹۱۲۵
تاریخ خبر:

داستان برده‌جنسی که داعشی‌ها با چکش او را کشتند

یک زن تونسی که قبلا به عضویت داعش درآمده بود اما به دلیل نافرمانی در بازداشت این گروه تروریستی به سر می‌برد حقایق جدیدی از سرنوشت دو دختر اتریشی فاش کرد که برای ملحق شدن به داعش راهی سوریه شده بودند.

این زن تونسی فاش کرد: "سامیرا کسینویچ،" ۱۷، و "سابینا سلیمویچ،" ۱۵ ساله، از اتریش راهی رقه در سوریه شدند تا در کنار مردان داعشی مبارزه کنند؛ اما خیلی زود دریافتند نقشی غیر از برده جنسی شدن به آنها واگذار نمی‌شود. هر دو دختر اتریشی در یک خانه نگهداری می‌شدند و به دلیل سن کم و ظاهر اروپایی‌شان، هدایای ویژه برای اعضای برجسته داعش محسوب می‌شدند. آنها برده جنسی بودند و در طول روز بارها از سوی مردان مختلفی مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند.

طبق گفته این زن تونسی وقتی "سامیرا" تصمیم گرفت برای پایان دادن به این زندگی دردناک از رقه فرار کرده و به وین بازگردد، بوسیله تروریست‌ها دستگیر شد و پیش از مرگ بارها مورد تجاوز قرار گرفت. طبق گزارش ایندیپندنت، سامیرا سرانجام توسط سربازان داعش با ضربات چکش به سر و به طرز وحشیانه‌ای کشته شد.

این دو دختر اصالتی بوسنیایی داشتند و زمانی که در وین زندگی می‌کردند، از طریق اینترنت با داعش آشنا شده و با هم به سوریه فرار کردند. پدر ومادر یکی از این دو دختر زمانی که صبح از خواب بلند شدند یادداشتی پیدا کردند که روی آن نوشته شده بود: " دنبال ما نگردید. ما به خدا خدمت خواهیم کرد و برای او می‌میریم." چند وقت بعد این دو دختر عکس خود را در شبکه‌های اجتماعی با پوشش کامل و برقع منتشر کرده و اعلام کردند که آماده خدمت به داعش هستند.

مدتی بعد اما برخی دوستان سامیرا اعلام کردند که او از طریق شبکه های اجتماعی با آنها تماس گرفته و گفته قصد دارد باز گردد. آنها گفتند که سامیرا وضعیت نامساعدی دارد و اگر به داد او نرسند به زودی از دست می‌رود.

چند ماه بعد نیروهای سازمان ملل جنازه یکی از این دو دختر را پیدا کردند، اما جسد دختر دیگر(سامیرا) پیدا نشد. جستجوها مدتی ادامه داشت تا اینکه سرانجام سر و کله دختر تونسی پیدا شد و او از رازهای مخوف داعش و بلاهایی که بر سر دختر اتریشی آمده بود، پرده برداشت. ایندیپندنت در گزارشی که همان زمان نوشت از شخصی بوسنیایی الاصل که در اتریش زندگی می‌کرد نام برد که احتمالا دختران جوان را از اتریش به سوریه و مقر داعش می‌فرستاده است. این فرد که "ابو تجدا" نام داشت اتهامات وارده به خود را رد کرد با این حال، مدتی توسط پلیس اتریش تحت نظر بود.

نکته جالب این است که این دو دختر اتریشی هم‌مانند مولر ابتدا از وضعشان در بین داعشی‌ها رضایت داشتند و بعدها شروع به گلایه و شکایت و سپس فرار کردند.

کدخبر: ۲۸۹۱۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر