کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۷۵۲
تاریخ خبر:

خبر بد رئیس‌جمهور درمورد کرونا هندی در ایران

رئیس‌جمهور امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به کرونا هشدارهای شدیدی داد. او گفت: آمار و ارقام‌ها نشان می‌دهد که در اکثر استان‌ها ویروس کرونای هندی وارد شده است.

حسن روحانی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه حدود ۱۷ ماه است که مردم گرفتار ویروس خطرناک هستند، گفت: متاسفانه در سال ۱۴۰۰ با ویروس‌های خطرناکی که از کشورهای دیگر وارد ایران شده مواجه شدیم. آن مقطع از غرب کشور و عمدتا از عراق وارد شد که ویروس انگلیسی بود و در این ایام و ماه‌های اخیر گرفتاری ما از ویروس هندی است که از مرزهای شرقی وارد کشور شده است.

او گفت: همه تلاش این بود که این ویروس‌ در استان‌های جنوبی و شرقی کشور محبوس بمانند و جلوی آن را به داخل کشور بگیریم. تلاش زیادی شد و تاخیر هم انجام شد اما متاسفانه این ویروس به استان‌های جنوبی و شرقی اکتفا نکرد و وارد عمق کشور شده است. البته ورود آن به استان‌ها متفاوت است و در مجموع شرایط، شرایط نامناسب‌تری نسبت به هفته‌های گذشته است.

روحانی تاکید کرد: با همه تمهیدات به پیک پنجم وارد شدیم یا نزدیک شدیم. اگرچه این پیک هنوز سراسری نیست و هنوز هم می‌شود جلوی افزایش و گسترش این پیک را گرفت که به تلاش همگانی در سراسر کشور نیاز دارد. ما جلوی پروازهای هند و بسیاری از پروازها را گرفتیم. اما در عین حال مسیرهای غیرمجاز خیلی به این داستان کمک کردند. در مسیرهای مجاز خیلی تلاش شد برای اینکه این مساله به حداقل برسد و کار را سخت کرد و ما دچار مشکل شدیم.

کدخبر: ۴۰۱۷۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر