کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۵۰۶
تاریخ خبر:

حسن روحانی در پایان دوران ریاست‌جمهوری کجا می‌رود؟

کمتر از یک ماه به پایان ریاست‌جمهوری هشت ساله حسن روحانی باقی مانده است؛ هشت سالی که فراز و فرودهای زیادی داشت و ایران بحران‌هایی به خود دید که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه یا کم‌سابقه بود.

همین مسائل شاید از حسن روحانی مدیری با تجربیاتی متفاوت ساخته است که می‌تواند در آینده و در بزنگاه‌های تاریخی دیگر از آن بهره برد.

اما حسن روحانی دوران پساریاست‌جمهوری خود را چگونه خواهد گذراند؟ حزب سیاسی تشکیل می‌دهد؟ سکوت پیشه می‌کند؟ همچنان در ارکان قدرت کشور باقی می‌ماند یا احتمالی دیگر؟ این موضوعی است روحانی و یارانش تاکنون درباره آن سخنی نگفته‌اند.

در این باره با محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت‌وگو کردیم. او معتقد است روحانی هم مانند سنت پیشین رهبری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌شود؛ هرچند به گفته او، خاتمی تمایلی به حضور نداشته و احمدی‌نژاد هم به این حکم ناسپاسی کرده است.

عطریانفر حتی احتمال ریاست حسن روحانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ را مطرح می‌کند در این حال به استفاده ابراهیم رئیسی از تجربیات دولت‌های یازدهم و دوازدهم خوشبین است

کدخبر: ۴۰۳۵۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1577952718

    و این مورد ذکر نشد که با این حجم از مسائ ل مهم امنیتی و اقتصادی که بوجود آوردن آی ا قانون برخوردی خواهد داشت با ایشون؟ یک قبض رو با یک روز تاخیر پرداخت میکنیم جری مه مشمول میشه چطور نباید جناب روحانی پاس خگو باشند؟