کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۴۴۴
تاریخ خبر:

جنجال پسرک چهار ساله در تهرانپارس

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | هشتم مرداد ۱۳۵۷٫ عکس صفحه اول مربوط به دیدار محمدرضا با حسنی مبارک معاون رئیس‌جمهور مصر در تهران است. صاحبان بیست رستوران تهران گفته‌اند به علت ثابت نگه داشتن قیمت غذا از طرف صنف و بالارفتن قیمت مواد اولیه و حقوق کارگران بین ۴۰ تا ۱۰۰درصد، ‌ترجیح داده‌اند کسب و کار خود را تعطیل کنند. رستوران‌هایی مثل تیفانی در تخت جمشید و کازبا در پهلوی و تهرانی در اسلامبول و…گرانترین غذای این بیست رستوران خوراک ماهیچه بوده که بین ۴۵ تا ۵۵ تومان عرضه می‌شده است.

در مراسم ترحیم شیخ احمد کافی در قم تظاهراتی شکل گرفته که دو روز گذشته در قم جریان داشته است و ۱۲ نفر در این تظاهرات دستگیر شده‌اند‌. در تهران و اصفهان و بهبهان هم مجالس بزرگداشت شیخ احمد کافی به محل تظاهرات علیه دولت مبدل شده است. درگذشت همزمان ملاعلی همدانی و آیت‌الله طاهری‌،‌ کار دولت و ماموران امنیتی را برای کنترل تظاهر کنندگان که عموما در پایان مراسم تجلیل و ترحیم به خیابان‌ها می‌آیند سخت کرده است‌.

قرار است فیلم تابستان گرم و طولانی امشب از تلویزیون ایران پخش شود‌. با شرکت پل نیومن و جوآن وودوارد و اورسن ولز. برنامه ورزشی شبکه دو مژده داده که نادیا کومانچی به عنوان مهمان در این برنامه حضور خواهد داشت‌. در بندر‌عباس یک مرد ۳۶ ساله به اسم فرزاد سلطانی وقتی که نمی‌تواند از جدایی همسرش(فرشته عقیلی ) جلوگیری کند دو بچه خردسال خود را به بهانه دیدن فیلم به سینما می‌برد و در یک فرصت آن دو را در اتاق مدیریت سینما می‌کشد و سپس خودش را با چاقو به شدت زخمی می‌کند. اکران همزمان جن گیر و این گروه خشن وضعیت اکران سینماهای تهران را بهبود بخشیده است.

نهم مرداد ۱۳۵۷٫ دیوار بیمارستان سینا فروریخته و ۱۱ نفر از بیماران کشته شده‌اند و چندین نفر هم به شدت مجروح. تظاهرات در قم همچنان ادامه دارد و شرایط شهر بحرانی گزارش شده است. در میناب وبا ۵ نفر را کشته و در مشهد بستنی ۱۳ نفر را مسموم کرده است‌. اطلاعات دوباره میزگردی درباره علل رکود در تولیدات سینمای ایران کارکرده که آنجا مطرح شده تهیه کنندگان متوجه بالارفتن شعور تماشاگران نیستند.

از طرفی عنوان شده که ۷۸ درصد تماشاگران سینمای ایران مردان هستند که نشان می‌دهد سینمای ایران نتوانسته خودش را به عنوان یک سرگرمی خانواده پسند نشان دهد. و این که سال گذشته وزارت فرهنگ و هنر ۵ میلیون تومان به فیلم‌های در حال ساخت کمک کرده است که در امتداد شب با اختصاص ۴۲۰هزار تومان بیشترین سهم را از این کمک‌ها در اختیار داشته است‌. یک فیلم از لاندو بوزانکا به عنوان دوران نامزدی به پرده سینماها رسیده است.

در صفحه ۲۵ تیتر عجیبی کار شده است:‌ از شدت گرما اهوازی‌ها نیمه عریان شده‌اند‌! دکتر زرین‌کوب که در کلیولند آمریکا به سر می‌برد مورد عمل جراحی قلب قرار گرفته است‌. در تهرانپارس دختر جوانی برای خوردن آب از شیر خم شده بود که یک کودک چهارساله به نام عباس به خاطر دامن کوتاه دختر جوان به او متلک وقیحانه‌ای می‌گوید!

پدر دختر عصبانی وارد عمل می‌شود و مادر عباس را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد‌،‌ برادر نوجوان دختر نیز خود عباس را به شدت مجروح می‌کند و در این زد و خورد برادر ۵ ساله دختر نیز زخمی می‌شود. پدر دختر اما راضی نمی‌شود و از دست کودک چهارساله به پلیس شکایت می‌کند و پلیس کلانتری تهرانپارس حیران از موقعیتی که درآن قرار گرفته نمی‌داند با این شکایت و سه مجروح این غائله چه باید بکند‌!

در جاده همدان به تهران یک شورولت با شش سرنشین با یک اتوبوس برخورد کرده و هر شش مسافر دردم و به شکل فجیعی کشته شده‌اند. معامله فروش ۳۲ جنگنده اف ۴ از طرف آمریکا به ایران در حال نهایی شدن است. اختر کریمی زند یا همان دیانا هنرپیشه تئاتر و سینما به روزنامه اطلاعات گفته وقتی جایزه سپاس را برای بازی در فیلم محلل دریافت کردم تهیه کننده‌ها فکر کردند که دیگر دستمزد من بالا رفته است و از پیشنهاد کار جدید به من خودداری کردند. من برای محلل هفت هزار تومان دستمزد و به اضافه دو هزار تومان پاداش گرفتم و برای بازی در سریال خانه قمر خانم هم ماهی ۱۰۰۰ تومان درآمد داشتم…امشب فیلم کارمن جونز ساخته اتو پرمینجر در تلویزیون پخش می‌شود.

کدخبر: ۴۷۰۴۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر