کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۲۳۶
تاریخ خبر:

جنجال بر سر زوال عقل بایدن در آمریکا

ایرنا نوشت: دو مجری یک برنامه رادیویی صبحگاهی با اشاره به گاف‌های متعدد جو بایدن، ضمن تمسخر وی، پیشنهاد ارزیابی ذهنی رئیس‌جمهوری آمریکا را پیش از اعلام نامزدی مجدد وی مطرح کردند.

به گزارش روزنامه نیویورک پست، بحث بر سر وضعیت سلامت روانی «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا پس از آنکه مجری یک برنامه صبحگاهی پیشنهاد آزمایش زوال عقل را برای وی داد، بالا گرفته است.

براساس این گزارش، بحث ها در این زمینه زمانی بالا گرفت که مجریان یک برنامه رادیویی (The Breakfast Club) استدلال کردند که بایدن در حال از دست دادن کنترل خود بر واقعیت است و باید به عنوان رئیس جمهوری یک دوره ای بازنشسته شود.

مجری این برنامه پیشنهاد کرد که بایدن قبل از هرگونه اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد، آزمایش زوال عقل بدهد؛ پیشنهادی که منجر به خنده مجری دیگر این برنامه شد.

سپس این دو مجری با یادآوری صحبت کردن بایدن با شخصی خیالی، رفتارهای بایدن را احمقانه توصیف کردند.

منظور مجریان این برنامه رادیویی احتمالا به ماجرای سپتامبر اشاره دارد؛ زمانی که بایدن یک ماه پس از کشته شدن «جکی والورسکی» نماینده جمهوری خواه در یک تصادف اتومبیل، در مهمانی کاخ سفید سراغ او را می گرفت. این گاف بیش از پیش به گمانه زنی ها در مورد شرایط روانی بایدن دامن زد.

این دو مجری سپس به تعدادی دیگر از گاف های بایدن اشاره کردند که در تمامی آنها رئیس جمهوری آمریکا گیج به نظر می رسید و به نظر می آمد کنترلی بر سخنرانی هایش ندارد.

مجریان این برنامه صبحگاهی رادیویی، این رفتارهای بایدن را علائم اولیه زوال عقل خواندند و در نهایت تاکید کردند که وی باید پیش از نامزدی برای تصدی دوباره بالاترین مقام دولت آمریکا مورد ارزیابی ذهنی قرار گیرد.

کدخبر: ۵۰۰۲۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر