کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۲۸۰۸
تاریخ خبر:

جزئیات دستگیری سرشاخه‌های کلیدی اغتشاشات

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه ایران اسلامی ۴۰ سال در برابر استکبار ایستادگی کرده است بیان کرد: دشمنان قطعاً بدانند در چهل سال دوم انقلاب اسلامی، خاندان منحوس آل سعود را نخواهند دید.

به نوشته تسنیم، سردار رمضان شریف با اشاره به تهدیدات ۳ سال قبل آمریکایی‌ها با کلیدواژه عدم اجازه واردات بنزین به ایران خاطرنشان کرد: فرزندان ایران اسلامی در قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تلاشی جهاد گونه در ۶ سال مداوم بزرگ‌ترین پالایشگاه بنزین کشور "ستاره خلیج‌فارس" را ساختند.

سخنگوی سپاه پاسداران از دستگیری سرشاخه‌های کلیدی ایجاد ناآرامی‌ها در چهار استان خبر داد گفت: این دستگیری‌ها کمک بزرگی به فروکش کردن اغتشاشات کرد و در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌اند.

سردار شریف، یکی از دلایل اصلی به‌کارگیری اراذل‌ و اوباش توسط استکبار در اغتشاشات اخیر را ناامید شدن دشمنان از تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: امروز ۱۸ ماه از آغاز تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران می‌گذرد اما باوجود همه مشکلات چیزی عاید آمریکا و ایادی آنان نشد.

کدخبر: ۲۹۲۸۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر