کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۵۸۴۹
تاریخ خبر:

تماشا کنید | خلاصه بازی بایرن ‌مونیخ و لیون

بایرن مونیخ با برتری سه بر صفر مقابل لیون راهی فینال لیگ قهرمانان شد.

بازی بر خلاف انتظار با برتری لیون آغاز شد و این تیم در دقیقه پنج تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما منفیس دیپای در حالیکه مانوئل نویر را نیز جا گذاشته بود نتوانست دروازه را باز کند و ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت

در دقیقه ۱۱ و روی پاس لواندوفسکی، لئون گورتزکا در مقابل دروازه لیون صاحب فرصت شد و ضربه او در حالتی نامتعادل در آستانه ورود به دروازه بود که لوپز توپ را دفع کرد. در دقیقه ۱۷ اکامبی با حرکتی تماشایی در سمت راست محوطه بایرن بهترین موقعیت برای باز کردن دروازه این تیم را داشت، اما ضربه زمینی او به دیرک دروازه برخورد کرد.

یک دقیقه بعد بایرن به گل رسید. سرژ گناربری پشت محوطه لیون صاحب فرصت شد و با یک ضربه دقیق و تماشایی به گوشه دروازه موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۶ این بار ارسال پریشیچ روی دروازه لیون خطرساز شد، اما ضربه گنابری را لوپز به خوبی دفع کرد و این فرصت از دست رفت.

گل دوم بایرن در دقیقه ۳۳ به ثمر رسید. لواندوفسکی روی ارسال پریشیچ به شکلی مبتدیانه موقعیت را از دست داد، اما در ریباند گناربری در بهترین منطقه حاضر بود و به راحتی دروازه خالی لیون را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول لواندوفسکی می توانست با زدن گل سوم خیال بایرن را راحت کند، اما در مقابل دروازه یک قدم کم آورد و در نهایت شاگردان هانسی فلیک با برتری ۰-۲ راهی رختکن شدند.

در همان ابتدای نیمه دوم ایوان پریشیچ صاحب یک تک به تک بسیار خوب شد و می توانست به راحتی دروازه لیون را باز کند، اما لوپس با عکس العمل مناسب دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه ۵۸ و روی اشتباه مسلم سوله و روی آئوار لیون تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه اکامبی در موقعیتی تک به تک با مهار درخشان نویر مواجه شد و این موقعیت هم از دست رفت.

دقایقی بعد حسام آئوآر در مقابل دروازه بایرن فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد و این فرصت نیز از دست رفت. در دقیقه ۷۸ کوتینیو از سمت چپ محوطه با حرکتی انفرادی می توانست دروازه لیون را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه لوپز به بیرون رفت. لحظاتی بعد و روی حرکت دمبله این آئوآر بود که فرصت داشت، اما ضربه او از پشت محوطه در اختیار نویر قرار گرفت.

بایرن مونیخ در دقیقه ۸۸ باز هم موفق به گلزنی شد. ارسال کیمیچ از سمت راست با ضربه سر دقیق لواندوفسکی همراه شد و او موفق شد دروازه لیون را باز کند تا در نهایت باواریایی ها ۰-۳ لیون را مغلوب کنند

کدخبر: ۳۴۵۸۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر