کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۳۷۵۳
تاریخ خبر:

تماشا کنید | خلاصه بازی استقلال و فولاد خوزستان

استقلال در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر توانست با تک گل زیبا و فوق العاده مهدی پور، از سد فولاد گذشته و صدرنشینی را حفظ کند.

در دقیقه دقیقه ۵۸ بازی،پاس امیرحسین حسین زاده به مهدی پور رسید و این بازیکن از فاصله ای بسیار دور و بیش از ۳۵ متری با شلیکی دیدنی و استثنایی یک گل باورنکردنی را به ثمر رساند و توپ او به کنج دروازه مرادیان رفت تا آبی ها با یک گل دیدنی از حریف خود پیش بیفتند.

در ادامه فولاد فرصت فوق العاده ای برای رسیدن به گل تساوی داشت ولی این اتفاق رخ نداد. ضربه کاشته ای برای شاگردان نکونام به دست آمد که ارسال تند و تیز پاتوسی در دهانه دروازه به حسینی رسید که سنگربان آبی ها با یک دفع بد توپ را مقابل پای بوحمدان انداخت و این بازیکن قدر فرصت بزرگ به دست آمده را ندانست و شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی فولاد برای رسیدن به گل تساوی به شدت حملاتش افزود که روی یکی از این حملات غافلگیر شد و سینا شاه عباسی مجبور شد مانع از تک به تک شدن امیرحسین حسین زاده شده و با سرنگون کردن این بازیکن، کارت قرمز مستقیم دریافت کرده و از زمین بازی اخراج شود.

بازی در لحظات پایانی بسیار حساس و مهیج دنبال شد و استقلال از تک گل ارزشمند خود دفاع کرد و در نهایت با گل زیبای مهدی پور توانست ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کرده و صدر جدول رده بندی و فاصله ۳ امتیازی با رتبه دوم را حفظ کند و نکونام نیز سرانجام پس از ۱۶ بازی، یک بار دیگر برابر فرهاد مجیدی تن به شکست داد.

کدخبر: ۴۳۳۷۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر