کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۷۱۳
تاریخ خبر:

تماشای ‌این فیلم‌ها را امروز و فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح | فیلم کوتاه «بچه‌خور» به کارگردانی محمد کارت، یکی از مهمترین فیلم‌های کوتاه چند سال اخیر است که از جشنواره‌های مختلف ایرانی و خارجی موفق به دریافت جایزه‌ شده. محمد کارت که فیلم «شنای پروانه» را به کارگردانی او شاهد بودیم در این فیلم هم روی ماجرایی در جنوب شهر دست گذاشته و مسائل و مشکلات کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را مورد توجه قرار داده. این فیلم کوتاه، جایزه بزرگ سی و چهارمین دوره فستیوال اودنسه دانمارک را به دست آورد و توسط این فستیوال به اسکار ۲۰۲۰ معرفی شد. همچنین در سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین شد و یک سیمرغ بلورین هم در جشنواره جهانی فیلم فجر به دست آورد و …فیلم سینمایی جدید «شهر طغیان» به کارگردانی «اولیویه مارشال»، جمعه ۲۳ مهر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بچه‌خور/ پلتفرم فیلیمو
کارگردان: محمد کارت
نویسنده فیلمنامه:آبان عسکری و محمدکارت
بازیگران: بهرام ابراهیمی، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی
سال تولید: ۱۳۹۷
مدت زمان: ۱۵ دقیقه

سرافیم فالز/ پنجشنبه/ ۲۳/ شبکه نمایش
کارگردان: دیوید وان آنکن
فیلمنامه: دیوید وان آنکن
بازیگران: لیام نیسون، پیرس برازنان، میکائیل وینکات، زاندر برکلی، تام نونان و …
محصول: آمریکا/ ۲۰۰۷
رتبه در سایت imdb: 6.7 از ۱۰

فیلم وسترن سرافیلم فالز (Seraphim Falls) به کارگردانی دیوید وان آنکن امشب از شبکه نمایش پخش می‌شود. ماجرای فیلم در سال ۱۸۶۰ اتفاق می‌افتد. بعد از یک جنگ داخلی، یک کلنل ارتشی برای انتقام از یکی از افراد سابقش که در دوران جنگ خانه‌ او را به همراه فرزند و همسرش به آتش کشیده بود سراغ او می‌رود. او این سروان را تعقیب می‌کند تا هرطور شده انتقام خودش را از او بگیرد و کینه‌ قدیمی که از او در دل دارد را فرو نشاند اما در این مسیر اتفاق‌های عجیبی رخ می‌دهد و … بازی لیام نیسون و پیرس برازنان از مهمترین نقاط قوت این فیلم به حساب می‌آید.

شهر طغیان/ جمعه/ ساعت ۱۴:۳۰/ شبکه سه
کارگردان: اولیویه مارشال
بازیگران: لانیک گائوتری، دیوید بل، باربارا اپسومر و کاریس
محصول: آمریکا/ ۲۰۲۰
رتبه در سایت imdb: 6.1 از ۱۰

شبکه سه قرار است اولین بار فیلم سینمایی «شهر طغیان» (Rogue City) را روی آنتن بفرستد. فیلم درباره دو گروه بزرگ مافیایی و توزیع مواد مخدر به نام‌های باستیانی‌ها و نادل است که در شهر بندری مارسی فرانسه جولان می‌دهند. آنها در مواجهه با پلیس طرز برخورد خاص خودشان را دارند. ریچارد ورانسکی و کاستا دو مسئول زبده و زیرک عملیاتی اداره پلیس هستند که رابطۀ خوبی با هم ندارند و هر کدام به فکر منافع خودشان هستند. ماجرا از جایی شروع می‌شود که رئیس اداره عوض شده و شخص پر نفوذی به نام آنژ لیونتی به آنجا می‌آید. حضور او باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع و درگیری و کشتار بیشتر در شهر می‌شود و …

کدخبر: ۴۱۹۷۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر