کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۷۷۳۲
تاریخ خبر:

تست های ایمنی ویژه "مرسدس بنز" از ابتدا تا کنون

سایت کلاکت با انتشار ویدیوی "تست های ایمنی ویژه مرسدس بنز ، از ابتدا تا کنون" نوشت: "مرسدس بنز" این شرکت مشهور آلمانی، از ابتدا با سختگیری ها در تست های خود به جایگاه امروزی اش رسیده است.

بیننده این ویدئو باشید تا با راز و رمزهای جذابیت و محبوبیت " مرسدس بنز " بیشتر آشنا شوید.

مختصری از مرسدس بنز بدانید:

مرسدس-بنز ، (به آلمانی: Mercedes-Benz ) شرکت خودروسازی آلمانی و از زیرمجموعه های شرکت دایملر آ.گ است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت قرار دارد. [۲]

شرکت دایملر-موتورن-گیزلشافت (به اختصار: دِ.اِم.گِ) در سال ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر (درگذشته ۶ مارس ۱۹۰۰) و ویلهلم مایباخ (درگذشته ۲۹ دسامبر ۱۹۲۹) تاسیس شد. در آوریل ۱۹۰۰ امیل یِلینِک، تاجر و سرمایه گذار دنیای نوپای اتومبیل ها، طی یک قرارداد پیشنهادی معادل ۵۵۰ هزار مارک آلمان را به دِ.اِم.گِ داد در صورتی که مایباخ میتوانست اتومبیلی اسپرت و انقلابی برای او طراحی کند. اتومبیل درخواستی یِلینِک مشخصاتی بسیار پیشرفته تر از خودروهای زمان خود داشت.

به دلیل علاقه زیاد یِلینِک به دخترش مرسدس، که تولد او را برای زندگی خود خوش یمن میدانست، نام او را برای اتومبیل خود انتخاب کرد و اولین اتومبیل با برند دایملر-مرسدس پس موفقیت مایباخ در طراحی اتومبیل مورد نظر یِلینِک تولید شد. شرکت دِ.اِم.گِ به دلیل موفقیت چشمگیر سری اتومبیل های مرسدس، این نام را برای همیشه برای اتومبیل های تولیدی خود حفظ کرد.

در سال ۱۹۲۶ شرکت دایملر-بنز از ادغام دو شرکت دایملر-موتورن-گیزلشافت (دِ.اِم.گِ) و بنز اند سی تأسیس شد و از تاریخ ۲۸ ژوئن ۱۹۲۶ کارخانجات دو شرکت، تولیدات خود را، با برند مرسدس-بنز، به بازار عرضه کردند. [۳]

در سال۱۹۹۷ پس از ادغام دایملر-بنز با شرکت خودروسازی آمریکایی کرایسلر و تشکیل دایملرکرایسلر آگ، این شرکت مدیریت مرسدس-بنز را در اختیار گرفت. در سال ۲۰۰۷ در پی خریداری کرایسلر، توسط شرکت مدیریت سرمایه سربروس و انحلال دایملرکرایسلر، شرکت دایملر آگ تشکیل شد.

امروزه مرسدس-بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آ گ به‌شمار می‌آید و همراه با آئودی و ب‌ام‌و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند، که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند.

کدخبر: ۲۸۷۷۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560742311

    مثل پراید

  • peyman0917

    بیخودی بنز نشده هر کاری زحمت داره و آدم متخصص میخواد نه آدم سفارش شده