کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۵۶۴۲
تاریخ خبر:

بیرانوند و رد پیشنهاد ۳۳ میلیاردی به خاطر هواداران

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به ماجرای قرارداد ۷ میلیارد تومانی‌اش با این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت فوتبالی، ۱۷ مرداد بود که روزنامه ایران ورزشی تیتر یکش را به خبری عجیب درباره علیرضا بیرانوند اختصاص داد. اینکه شایعه شده قرارداد او با پرسپولیس برای فصل جدید، ۷ میلیارد تومان ارزش دارد تا بیرانوند دیگر به پیشنهادهای خارجی‌اش فکر نکند.

بیرانوند که امروز با خبر ورزشی مصاحبه کرده درباره این موضوع گفته:" من اگر دنبال پول بودم به ویسل کوبه ژاپن می‌رفتم که حاضر بود ۲٫۵ میلیون یورو( حدود ۳۳ میلیارد تومان) به من بدهد. تازه این پول بودن احتساب پاداش بود اما من نخواستم در آسیا و روبروی پرسپولیس بازی کنم." بیرانوند در صورت رفتن به ویسل کوبه با بازیکنانی مثل اینیستا و پودولسکی همبازی می‌شد اما به گفته خودش و برای اینکه باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس نشود، قید این پیشنهاد را زد تا در پرسپولیس ماندنی شود.

کدخبر: ۲۷۵۶۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    چقدر خوبه این!

  • sahar.mansury

    حماقت کردی بیرانوند. اگر بخاطر هوادارها و تیم نرفتی خیلی اشتباه کردی. فوتبال حرف ه ایه و مگه چند سال میتونی توی اوج بازی کنی. یادت نمیاد وقتی عمر خربین چندتا گل بهت زد از همین عادل فردوسی پور که به نشا نه تمسخر بهت گفت استاد بیرانوند, تا همین مردم چقد فحش بهت دادن؟ فوتبال حرفه ای دیگه این حرفهای غیرحرفه ای توش نداره. حا لا بخاطر زن و بچه ت نرفتی و میندازیش گرد ن هوادار و تیم که بماند. البته میگم شاید تحمل دوری برات سخت بوده. ولی دلیلِ نرفت نت کاملن غیرحرفه ای بوده

  • amirreza30

    تو كه راست ميگي