کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۷۳۱۴
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا(ع)

توضیحات

در پی همه‌گیری کرونا در جهان و در اعتراض به پایین بودن حقوق و درخواست برای سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر به بیمارستان‌های دولتی، پزشکان و پرستاران در«پاریس»پایتخت فرانسه تظاهرات کردند.

توضیحات

افزایش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان حتی در شب قابل مشاهده است.

توضیحات

کانال تلگرامی روزمرگی‌های یک محیط‌بان نوشت: این چهره خسته و مصمم آقای یعقوب جواد فر، مسئول منطقه حفاظت شده بیستون است که سه‌ شبانه‌روز تمام در حال اطفا حریق منطقه حفاظت شده بوزین مرخیل بوده. روزمرگی‌های یک محیط زیست ایران به این دلاوران افتخار می‌کند.

توضیحات

نخستین هتل با روکش طلا یک هتل جدید 5 ستاره لوکس در هانوی پایتخت ویتنام است.این هتل 25 طبقه در ساحل دریاچه جیانگ وو در مرکز هانوی واقع شده است. به گزارش مشرق، این عمارت با پنج هزار متر مربع کاشی‌های سرامیک طلایی پوشیده شده است. این هتل پس از 11 سال ساخت روز پنجشنبه افتتاح شد و هزینه یک شب اقامت در این هتل از 250 دلار آغاز می‌شود.

توضیحات

قاب عكسي‌ از ورزش و هنر؛ ‌ ساره‌ بيات و هادي ساعي در حال سواركاري. ساره بيات 40ساله و ساعي 44 ساله است.

توضیحات

پلیس شهر سیاتل بالاخره با جمع کردن قوای خود به بخش اشغالی شهر سیاتل در مرکز این شهر توسط معترضین ضد نژاد‌پرستی حمله کردند و بعد از زدو خوردی مفصل با دستگیری 131 معترض این قسمت شهر را آزاد کردند!

توضیحات

اولین تصویر منتشر شده از حادثه در یکی از سوله‎های در دست احداث مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن(نطنز)

توضیحات

ایرنا - سمنان - کویر رضا آباد با فاصله 200 کیلومتری جنوب غربی شاهرود و در صد متری روستایی به همین نام در منطقه پارک وحش خارتوران استان سمنان قرار دارد که نمونه کامل یک روستای کویری و گردشگری است. پیش از ساخت خانه‌های کنونی روستا، آن‌جا محل قشلاق عشایر ایل چوداری یا چوبداری از ایلات افغان بوده است که از هرات به حاشیه کویر کوچ می‌کردند .

توضیحات

شيلا خداداد با انتشار اين عكس در صفحه شخصي خود و در كنار فرزندانش‌، ساميار و ساتين ‌آرزو كرده كه هرچه زودتر واكسن كرونا ساخته شود و پاياني باشد بر اين همه دلتنگي و دوري از خانواده و دوستان.

توضیحات

در پی ریزش معدن سنگ یشم در میانمار دستکم ۵۰ معدنچی جان خود را از دست دادند و بخشی از ماشین‌آلات فعال در این معدن زیر سنگ، گل و خاک مدفون شدند.

کدخبر: ۳۳۷۳۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر