کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۷۵۰
تاریخ خبر:

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در ماه جولای!

گزارش آگهی| ارزهای دیجیتال همچنان در تیتر اخبار رسانه‌ها قرار دارند و هر روز خبر جدیدی از نوسان قیمت آن ها منتشر می‌شود. اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این حوزه هستید، در بهترین زمان قرار دارید.

در این مطلب، به بررسی ۱۰ رمز ارز پرداخته‌ایم که تحلیلگران بازار، انتظار بالایی از آن‌ها دارند. مهم نیست که یک سرمایه‌گذار با تجربه در بازار ارزهای دیجیتال باشید یا یک تازه‌وارد، رمز ارزهای دیگری هم به جز بیت کوین وجود دارند که می‌توانند سودهای جذابی را نصیب‌تان کنند، پس با ما همراه باشید.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

اتریوم

یک شبکه ساخته‌شده روی بلاکچین است که رمز ارز آن اتر (ETH) نام دارد. اتریوم که دومین ارز دیجیتال با ارزش در بازار است، نسخه پیشرفته‌تر بیت کوین از نظر کاربرد محسوب می‌شود. در این شبکه، تراکنش‌های سریع‌تر و با کارمزد کمتر انجام می‌شوند. هر زمان که قیمت‌ها در بازار رمز ارز کاهش یابد، معمولا قیمت اتریوم سریعا تثبیت می‌شود، چراکه سرمایه‌گذاران همیشه امید بالایی به این ارز دیجیتال دارند.

شاید یکی از عمده‌ترین دلایل اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به آینده اتریوم، کاربردهای متنوع این بلاک‌چین باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شبکه اتریوم، قابلیت ساخت قراردادهای هوشمند است. این قراردادها به موسسات و افراد امکان می‌دهند تا انواعی از اپلیکیشن‌ها را بسازند. این اپلیکشن‌ها می‌توانند خدمات مالی متنوعی را با استفاده رمز ارزها و فناوری بلاکچین ارائه کنند.

ریپل (XRP)

از ژانویه ۲۰۲۱ تا ژوئن، می‌توانیم ریپل را امیدوار کننده‌ترین ارز دیجیتال در بازار بدانیم. ارز ریپل با نماد XRP، توسط طیف وسیعی از موسسات مالی و بانک‌ها مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. موسسات مالی و بانک‌ها می‌توانند برای تسویه حساب‌های بین‌المللی از توکن ریپل استفاده کنند.

با استفاده از ارز XRP، زمان و هزینه کمتری در پرداخت‌های بین‌المللی نسبت به سیستم بانکی مورد نیاز است. شاید XRP تنها رمز ارزی است که در مقیاس بالا و توسط موسسات مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ریپل تا پایان سال ۲۰۲۱، می‌تواند ۱۰۰۰ درصد رشد قیمت داشته باشد.

استلار

استلار یک ارز دیجیتال با قابلیت‌های فوق‌العاده است که اصلی‌ترین رقیب ریپل (XRP) هم محسوب می‌شود. استلار ، تراکنش‌های سریع‌تر و با کارمزد کمتر را نسبت به XRP ارائه می‌دهد. در طول چند ماه گذشته، ارزش استلار، رشد خیره‌کننده ۲۰۰ درصدی را تجربه کرد.

از همه مهم‌تر، دولت اوکراین هم از یک توافق همکاری با بنیاد استلار خبر داده است. قرار است این همکاری در مسیر ساخت یک ارز دیجیتال ملی برای اوکراین انجام شود. همین موضوع باعث تقویت جایگاه و ارزش استلار شده است.

کاردانو

کاردانو معمولا یک پای ثابت باشگاه «پنج رمز ارز ارزشمد» است. در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار کاردانو با نماد ADA، به بیش از ۴۵ میلیارد دلار رسیده است. بلاکچین کاردانو، از پیشرفته‌ترین فناوری استفاده می‌کند و نسل جدیدی از بلاکچین محسوب می‌شود. به هین دلیل هم می‌توان گفت که رمز ارز کاردانو، از پیشرفته‌ترین رمز ارزهای ساخته‌شده تا به امروز است.

بلاکچین کاردانو برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها، از سیستم گواه اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند که بسیار سریع‌تر از سیستم گواه اثبات کار (PoW) در بیت کوین است. این ویژگی باعث می‌شود تا تراکنش‌های کاردانو با سرعت بالاتری نسبت به دیگر شبکه‌ها انجام شود. به‌علاوه، قیمت هر کوین کاردانو ، هنوز مقرون به‌صرفه بوده و پتانسیل بالایی برای رشد دارد. کاردانو هم از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را نسل جدید اتریوم دانست.

داج‌کوین

داستان داج‌کوین و ایلان ماسک، بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. داج‌کوین که در ابتدا، به‌عنوان یک شوخی اینترنتی (meme) متولد شد، حالا از هر رمز ارز دیگری جدی‌تر است! حتی سرعت انجام تراکنش‌های داج‌کوین، سریع‌تر از شبکه بیت کوین انجام می‌شود. این موضوع داج کوین را به یک گزینه مناسب برای پرداخت‌ها تبدیل کرده است.

صحبت از رشد ۱۰۰۰ درصدی برای داج کوین جای تعجب ندارد و این ارز دیجیتال ثابت کرده که وقتی موتورش روشن شود، هیچ چیز جلودارش نیست.

پولکادات

درست مثل کاردانو که از پیشرفته‌ترین فناوری استفاده می‌کند، پولکادات هم یک بلاکچین نسل سوم محسوب می‌شود که رنگ و بوی جدیدی را به دنیای بلاکچین‌ها داده است. این پروژه در ابتدای مسیرش موفق به جذب سرمایه‌ چشمگیری شد و هم‌اکنون نیز یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

شبکه پولکادات قابلیت راه‌اندازی بلاکچین‌های موازی و جدید را دارد. در واقع، بلاکچین‌های جدید را می‌توان به بلاکچین اصلی یا مادر پولکادات متصل کرد و از مزایای آن در بلاکچین‌های جدید بهره گرفت. پولکادات از آن دسته بلاکچین‌ها است که در صورت ادامه مسیر موفقیتش، می‌تواند استفاده از فناوری بلاکچین و رمز ارزها را در سطح جهان ترویج دهد.

لایت کوین

لایت کوین (LTC)، نخستین رقیب بیت کوین بود که در سال ۲۰۱۰ متولد شد تا عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد. لایت کوین با امکاناتی مثل تراکنش‌های سریع و ارزان، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد.

این ارز دیجیتال همیشه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال بوده است. ممکن است قیمت لایت کوین با نوسان بالایی مواجه شود، اما برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارند، لایت کوین گزینه درستی است.

بیت کوین کش

بیت کوین کش (BCH) فقط اسمش را از بیت کوین به یادگار برده است و بس! بیت کوین کش را می‌توان همه فرصت‌های از دست رفته بیت کوین دانست. این ارز دیجیتال ساخته شد تا نقاط ضعف بیت کوین را بر طرف کند و به همین دلیل هم عملکرد بهتری از بیت کوین دارد.

قیمت بیت کوین کش در زمان نگارش این مطلب، کمتر از ۵۰۰ دلار بوده و بسیار ارزان‌تر از بیت کوین است، پس این رمز ارز با توجه به قیمت بیت کوین ، گزینه مقرون به‌صرفه‌تری برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. قیمت بیت کوین کش با توجه به پتانسیل‌های آن، هنوز جای رشد زیادی دارد. تحلیلگران بازار می‌گویند که بیت کوین کش می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۱، به قله قیمتی خود برسد.

کازماس

کازماس با نماد معاملاتی (ATOM) متولد شد تا مشکلات اساسی بلاکچین را برطرف کند. بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال، کازماس نه برای رقابت با دیگران، بلکه برای متصل کردن بلاکچین‌ها و تعامل بین آن‌ها ساخته شد. در واقع، کازماس قصد دارد تا شبکه‌ای از بلاکچین‌ها را ایجاد کند.

اگر کازماس بتواند در این مسیر حرکت مثبتی داشته باشد، سیل عظیمی از سرمایه‌گذاران جدید را جذب خواهد کرد. این موضوع می‌تواند موجب رشد قابل توجه قیمت کازماس شود. کازماس قیمت نسبتا پایینی دارد و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

سخن آخر

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل سودهای جذابی که دارد، می‌تواند پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه‌گذاران جدید را داشته باشد. برخی از ارزهای دیجیتال در ماه‌های گذشته، سودهای چند صد درصدی را هم تجربه کردند. همین موضوع باعث می‌شود تعداد زیادی از مردم نیز برای ورود به این بازار تمایل نشان دهند. اما توجه داشته باشید با همان سرعتی که ممکن است سود کسب کنید، ممکن است با انتخاب غلط، سرمایه خودتان را به باد دهید.

به دلیل ماهیت پر ریسک بازار رمز ارزها، همیشه باید گزینه‌های کم‌ریسک و شناخته‌شده‌تر را انتخاب کنید تا ریسک ضرر را به حداقل برسانید. در این مطلب، برخی از مهم‌ترین ارزها با چشم‌انداز مثبت را معرفی کردیم که از دید برخی از تحلیلگران می‌توانند سودهای مناسبی را نصیب‌تان کنند. البته گزینه‌های مطرح شده در این مطلب، به معنای سیگنال سرمایه‌گذاری نیستند و بهتر است بر اساس شرایط و مطالعات خودتان تصمیم بگیرید.

کدخبر: ۴۰۱۷۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر