کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۹۳۵
تاریخ خبر:

بسته خبری | از قیمت دلار تا شادی نمایندگان موافق تحدید اینترنت

شماره یک: در چارچوب دیدارهای بوکس المپیک و در وزن ۵۷ کیلوگرم دانیال شه‌بخش نماینده تیم ملی بوکس کشورمان و نایب قهرمان آسیا به دلیل خونریزی زخم پیشانی و ابرو با تصمیم داوران بازنده اعلام شد و حریف کوبایی او به مرحله بعد رفت. بوکسور ایرانی در پایان بازی و در حالی که بغض داشت، به خبرنگاران گفت: می‌خواستم برخی طلسم‌ها را در بوکس بشکنم، اما موفق نشدم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران شدم. آمده بودم که نتیجه بگیرم، اما نشد.

شماره دو: احتمالا تا الان متوجه شده‌اید که تصویر منتشر شده توسط محسن کیایی از استقبال غریبانه ناهید کیانی در فرودگاه اشتباه بود و ظاهرا دوباره همگی ما عجولانه تصمیم گرفته‌‌ایم. در لابلای تصاویر منتشر شده روی صفحه رسمی کمیته ملی المپیک، از مرسام استقبال رسمی کاروان ورزشکاران ایران، ناهید کیانی هم دیده می‌شود و حداقل بخشی از آن روضه‌ها و مصیبت‌خوانی‌ها درست نبوده. چون خودمان هم مرتکب اشتباه شده بودیم، عذرخواهی می‌کنیم.

شماره سه: دلار با ادامه روند افزایشی، در بازار آزاد به ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. سکه هم از مرز ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عبور کرد و هر گرم طلا الان معادل یک میلیون و ۹۶ هزار تومان قیمت دارد.

شماره چهار: نیست تا اینجا فقط خبرهای خوب و مثبت بود! این یکی را هم تحویل بگیرید؛ محدودیت برق تا پایان مرداد به دلیل شرایط تولید نیروگاه‌های برق آبی، گرمای شدید، خشکسالی و افزایش مصرف برق که همزمان شده اند، ادامه پیدا می‌کند.

شماره پنج: نادر توکلی، معاون درمان ستاد کرونا تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود کرونا، برخی برای مراسم عید غدیر خم از مردم دعوت به عمل آوردند، گفته: هرگونه تجمع به هر شکلی ممنوع است و هر کسی بنا به مصالحی اگر قرار است جمعی بالای ۳۰ نفر را شکل دهد، باید از ستاد کرونای استان مجوز بگیرند.

شماره شش: ونتورث میلر، بازیگر ۴۹ ساله سریال مشهور «فرار از زندان»، اعلام کرد از حدود یک سال پیش به بیماری اوتیسم مبتلا شده است.

شماره هفت: بیت کوین دوباره به روزهای اوج برگشته و امروز با رشد حدود هفت درصدی از مرز ۴۰ هزار دلار گذشت. یعنی الان هر بیت‌کوین به پول ایران یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان ناقابل قیمت دارد.

شماره هشت: علی خضریان نماینده مردم تهران و یکی از مدافعان طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت در ایران، در واکنش به اعتراض‌ها گفته: به نمایندگان مجلس درخصوص اقدام درست، صحیح و انقلابی درباره موضوع فضای مجازی تبریک می گویم، نمایندگان مجلس امروز اقدام صحیحی در رابطه با فضای مجازی انجام دادند، مجلس یک نظر جمعی دارد و باید به آن احترام بگذاریم و آن را قدر بدانیم، امروز در مجلس گامی برای دغدغه مقام معظم رهبری برداشته شد لذا امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

کدخبر: ۴۰۴۹۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    با این اوضاع دیگه حتی تو 7صبح هم نمیتون یم صدامون دربیاد چرا گرانیه چرا دزدی هست چرا رانت هست….