کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۳۱۰
تاریخ خبر:

برف و سیل و یخبندان سراسر کشور را فرا گرفت

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۲۱دی ماه ۱۳۵۶٫ در صفحه اول هیچ نشان و بازتابی از واقعه ۱۹ دی ماه در قم نیست. حتی در صفحات داخلی هم چیزی نوشته نشده. عکس اول رضا پهلوی است که در استرالیاست و همراه با دوتا بچه کانگورو که طبق آنچه در شرح عکس نوشته شده مورد توجه او قرار گرفته‌اند‌! در صفحه ۵ میزگردی درباره آلودگی هوای تهران کار شده و گفته‌اند که این هوا خیلی خطرناک است! اعلام شده که تیم ملی روز ۲۷ اردیبهشت در یک بازی تدارکاتی به ملاقات فرانسه می‌رود و شاید با لهستان و برزیل هم بازی کند.

در صفحه ۱۹ یک صفحه آگهی مربوط به فروش کادیلاک ایران منتشر شده است و امکانات و آپشن‌هایش. از جمله ساعت دیجیتال که «در تاریکی شب هم می‌درخشد» و پنجره‌های اتوماتیک و کمربند ایمنی اتوماتیک که منظورشان برگشت کمربند به درون غلاف پس از باز شدن بوده است. در صفحه سینما که اوضاع حسابی شلوغ پلوغ است.

آگهی‌های فیلم‌های دردعشق‌،‌ ونوس سیاه‌،‌ جسمی برای عشق‌،‌ بیوه پراشتیاق (!)‌،‌ عقده حقارت (لاندوبوزانکا)،‌ معشوقه گناهکار‌، یک مرد یک زن یک شب‌،‌ هوس‌های قبل از مرگ‌،‌ وسوسه‌های یک زن و….پشت سرهم با عکس و تفصیلات ردیف شده‌اند‌! در تبریز آقای احد ‌۳۸ ساله برای پرستاری از همسر بیمارش‌،‌ پرستار ۱۹‌ساله‌ای به اسم اعظم را استخدام می‌کند و از روز دوم عاشق او می‌شود و پس از جواب رد شنیدن از اعظم‌، ‌تصمیم می‌گیرد به او تجاوز کند. پرونده احد در دادسرا تحت بررسی است.

۲۲ دی ماه ۱۳۵۶٫ باز هم نشانی از ماجرای قم نیست. تیتر اول درباره سرما و برف و یخبندانی است که ایران را فرا گرفته است‌. سه هفته تا پایان جام تخت جمشید باقی مانده و در تهران تاج میزبان ملوان است و در اصفهان پرسپولیس مهمان ذوب آهن. پرسپولیس با تساوی هفته قبل مقابل سپاهان از رقابت با پاس عقب افتاده است‌. پاس هم در تهران به ملاقات ماشین‌سازی خواهد رفت.

تیم منتخب اروپا در سال ۱۹۷۷ هم اعلام شده که ری کلمنس دروازه‌بان بوده‌،‌کالتس و ترزور و کاماچو و فوگتس در خط دفاع‌،‌ بونهوف و پلاتینی و کرویف در خط هافبک و رنسن برینک و کلاوس فیشر و آلن سیمونسن در خط حمله‌. صفحه ۲۴ عکسی چاپ شده از یک بی‌خانمان که بر روی مقوای کارتن نوشته‌: ‌بعد از ۱۵ سال رانندگی و بیست سال زندگی در تهران و داشتن ۵فرزند هیچ مالکی خانه‌اش را به من اجاره نداد و به خیابان خوابی روی آورده‌ام.

فیلم‌های آخر هفته تلویزیون معرفی شده‌اند. وداع با اسلحه ساخته چارلز ویدور با بازی راک هادسن و جنیفر جونز، کلونی براون ساخته ارنست لوبیچ با بازی شارل بوآیه و جنیفر جونز و فیلم باز هم خداحافظ ساخته مایکل کورتیز. سید احمد اکرامی کارمند ۴۰ساله در ۴۶ متری نارمک بوده که وقتی اتومبیلش را داخل پارکینگ خانه برده در کشویی و ۷۰ کیلویی پارکینگ به خاطر فرسودگی لولاها به روی سر او می‌افتد و در جا می‌میرد. او ۴ فرزند داشت که بزرگ‌ترینش ۹ ساله است.
همین دیگر. خداحافظ.

کدخبر: ۴۳۶۳۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر