کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۲۳۸۵
تاریخ خبر:

ببینید | تازه‌ترین جزییات از حادثه مترو تهران - کرج

قائم مقائم عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با شبکه خبر گفت:در حال حاضر حرکت قطار مترو از محدوده گلهشر تا وردآورد انجام می شود و بقیه مسیر مسافران توسط اتوبوس منتقل می شوند.مرحله به مرحله در حال آزاد سازی واگن ها هستیم و تا یک ساعت آینده می توانیم بگوییم مترو چه زمانی کار عادی خود را از سر می گیرد./صداوسیما

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران IL با بیان این‌که در حال حاضر مسافرگیری در خط پنج مترو از سمت ایستگاه صادقیه تا وردآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه وردآورد تا تهران متوقف شده است، گفت رسیدگی به این حادثه با قید فوریت در دستور کار کمیسیون سوانح قرار گرفته تا با جمع‌آوری اطلاعات دلایل بروز این حادثه را هرچه سریع‌تر اعلام کنند.

شفیعی با بیان این‌که کارشناسان قول دادند تا ظهر مسیر را برای ادامه خدمت رسانی بازگشایی کنند، گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین و دو کابین برای انتقال مسافران از ایستگاه وردآورد تا تهران و بالعکس و همچنین تعداد زیادی تاکسی در محل حاضر هستند تا مسافران را جابه‌جا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این قطار پیش از این نقص فنی داشته یا نه؟ اظهار کرد: بررسی دقیق باید در این خصوص صورت گیرد.

کدخبر: ۴۳۲۳۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر