کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۲۱۲۹
تاریخ خبر:

ببینید | افشای تصاویر زشت‌ترین گوشی هوشمند تاریخ

افشاگر نام‌آشنا، Digital Chat Station، می‌گوید اوپو Find X6 پرو به دوربین بزرگی مجهز خواهد شد. علاوه‌براین، او تصاویری از پنل پشتی این دستگاه به‌اشتراک گذاشته است؛ البته این تصاویر احتمالاً مربوط به نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی مذکور است؛ زیرا علامت تجاری Hasselblad روی آن دیده نمی‌شود؛ اما جزئیاتی از این دستگاه به ما ارائه می‌دهد.

عکس| این احتمالاً زشت‌ترین گوشی هوشمندی است که تابه‌حال دیده‌اید!

دوربین اصلی اوپو Find X6 پرو از حسگر یک‌اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با گشودگی دیافراگم لنز f/1.8 بهره خواهد برد. همچنین، این دستگاه برای پردازش بهتر تصاویر از تراشه‌ی اختصاصی MariSilicon X اوپو استفاده خواهد کرد.

یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید سیستم دوربین پشتی اوپو Find X6 Pro را کامل خواهند کرد. گفتنی است ماژول دوربین این گوشی امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری را ارائه خواهد داد و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات دوربین Find X6 پرو حداقل روی کاغذ درمقایسه‌با Find X5 پرو ارتقای درخورتوجهی خواهد یافت؛ البته گفته می‌شود ضخامت ماژول دوربین پشتی پرچم‌دار بعدی اوپو به ۹٫۲ میلی‌متر می‌رسد و تصاویر فاش‌شده نیز این موضوع را تا حدودی تأیید می‌کنند.

عکس| این احتمالاً زشت‌ترین گوشی هوشمندی است که تابه‌حال دیده‌اید!

تصاویر جدید اوپو Find X6 پرو با عکس‌هایی که قبلاً از این گوشی منتشر شده بود، مطابقت دارند و سیستم دوربین غول‌پیکر این دستگاه را در همه‌ی تصاویر مذکور می‌توان مشاهده کرد.

چند هفته تا برگزاری رویداد MWC 2023 بارسلونا باقی مانده است و انتظار می‌رود اوپو در این مراسم نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را رونمایی کند. گفتنی است این شرکت سال گذشته گوشی Find X5 پرو را چند روز پس‌ از شروع MWC معرفی کرد.

کدخبر: ۵۰۲۱۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر