کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۸۴۸۲
تاریخ خبر:

بازیگوشی مرگبار اعظم کوچولو

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو‌ | ۲۹ تیرماه ۱۳۵۷٫ خبر مهم صفحه اول تیراندازی به اتوبوس دانشجویان ایرانی در ترکیه و زخمی شدن شش دانشجو بوده است. در آستانه نیمه شعبان هستیم و در صفحه ۵ مقاله بلندی با تیتر صاحب‌زمان آخرین امید منتشر شده که نویسنده‌اش علیرضا نوری‌زاده است! عمادرام در گفت‌وگویی گفته است که فاتحه موسیقی ایرانی را باید خواند و با کنار رفتن یاحقی و بدیعی و تجویدی دیگر امیدی به این موسیقی نیست.

او اعتراض کرده که چرا کاباره دارها در عرصه موسیقی ایرانی این قدر صاحب قدرت شده‌اند. امشب پرسپولیس به ملاقات شهباز می‌رود‌. بازی تیم‌های اول و دوم جدول جام تخت جمشید. برای اولین بار در فصل جاری قرار است ناصر حجازی نیز درون دروازه شهباز قرار بگیرد. ویگن مصاحبه‌ای کرده و کلی گلایه کرده که در ایران درکش نمی‌کنند و تنهایش گذاشته‌اند وهمه چیز تجاری شده است‌. امشب فیلم مرد عوضی از شبکه دو پخش می‌شود.

از ساخته‌های هیچکاک. فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم در سینما کریستال (واقع در لاله زار ) اکران است و جنگ ستارگان هم در سینما شهرفرنگ (آزادی ). آمار داده‌اند که در تابستان امسال ۵۷ نفر در کارون و زاینده‌رود غرق شده‌اند‌. گرمای هوا هم موجب شده اهوازی‌ها عروسی‌هایشان را در شهرهای خرم آباد و بروجرد برگزار کنند.

۳۱ تیرماه ۱۳۵۷٫ مهم‌ترین خبر کشته شدن شیخ احمد کافی در حادثه رانندگی در ۲۵ کیلومتری جاده قوچان - مشهد است. در این سانحه پژو به رانندگی جواد کافی با یک مزدا به پلاک آبادان و به رانندگی عزیز صداقت تصادف می‌کند و در ادامه یک اتومبیل پیکان هم به رانندگی یدالله عسگری به این دو اتومبیل می‌خورد و در نهایت شش نفر از جمله شیخ احمد کافی بر اثر این تصادف جان می‌بازند‌. مراجع تقلید بلافاصله پیام‌های تسلیت خود را ارسال کرده‌اند.

آیت‌الله گلپایگانی‌، مرعشی نجفی‌، خوانساری و وحیدی از جمله این مراجع بوده‌اند. ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه یکصدهزار نفری رفته بودند تا دوئل پرسپولیس و شاهین را از نزدیک ببینند. ابراهیم قاسمپور نیمه اول شهباز را پیش می‌اندازد و در دقیقه ۷۶ صفر ایرانپاک بازی را به تساوی می‌کشاند.

قبل از این بازی‌، ‌پاس در همین ورزشگاه و در ساعتی قبل‌تر به ملاقات صنعت نفت رفته و با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی رسیده است. در میانه بازی یک تماشاگر طرفدار صنعت نفت خشمگین از قضاوت داور به وسط زمین می‌دود و با مشت به صورت داوربازی یعنی منوچهر نظری می‌کوبد! دو ستاره دو تیم یعنی فرکی و برزگری هردو در این بازی گل زده‌اند. تاج هم با نتیجه پرگل سه بر صفر از سد برق شیراز گذشته است.

با گل‌های میناسیان‌، ‌دانایی فرد و پرویز مظلومی. نگرانی درباره صادرات فرش همان زمان هم وجود داشته و در صفحه ۲۵ تیتر آشنای‌:‌ رقبای ایران بازار فرش را در دست گرفته‌اند و سیر نزولی صادرات فرش و از این جور چیزها که تا همین امروز هم مدام تکرار می‌شوند. هوای طوفانی ده ها هزار مسافر تهرانی را سرخورده از سواحل مازندران بازگردانده است چرا که نتوانسته بودند تنی به آب بزنند.

در یکی از روستاهای اردبیل راننده و برخی سرنشینان یک اتومبیل تویوتا در کنار جاده مشغول معاشرت و خستگی در کردن بودند که اعظم علیزاده فرزند ۴ ساله راننده پشت فرمان می‌نشیند و ترمزدستی را آزاد می‌کند که در نتیجه اتومبیل به همراه اعظم و مادربزرگ ۶۰ ساله‌اش به داخل یک دره می‌افتند و هردو کشته می‌شوند.

کدخبر: ۴۶۸۴۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر