کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۴۸۲۰
تاریخ خبر:

ضدحال اساسی اینستاگرام به کاربران فضول‌

اپلیکیشن اینستاگرام در تب Following اطلاعات مربوط به جزییات فعالیت افرادی که کاربران فالو می‌کنند مانند لایک‌هایی که بر پست‌ها می‌زنند، کامنت‌هایی که می‌گذارند و اکانت‌هایی که فالو می‌کنند را نمایش می‌دهد. اما در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، این بخش از اپلیکیشن حذف شده است. این کمپانی از ماه آگوست برای برخی از کاربران روند حذف این بخش را آغاز کرد و حالا به‌شکل کامل حذف شده است. با حذف شدن این تب، با فشردن آیکون قلب دیگر صرفا می‌توانید فعالیت‌های خود را مشاهده کنید.

اینستاگرام تب Following را در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد که در آن زمان بخش Explore هنوز وجود خارجی نداشت. به همین خاطر از آنجایی که در این قسمت امکان مشاهده‌ی لایک‌های دوستان بر پست‌های مختلف وجود داشت، تب Following به کاربران کمک می‌کرد که محتواهای جدیدی را پیدا کنند.

به گفته مدیر محصول اینستاگرام، حذف این تب به دلیل ساده‌تر کردن تجربه کاربری صورت گرفته است اگرچه نمی‌توان کشمکش‌ها و دردسرهای مربوط به تب Following اینستاگرام را کتمان کرد. به‌عنوان مثال برخی از کاربران با بهره‌گیری از همین مشخصه، فعالیت دیگر کاربران را زیر نظر می‌گرفتند که همین موضوع دردسرهای زیادی را ایجاد می‌کرد. به همین خاطر حذف تب Following در نهایت به نفع کاربران خواهد بود و البته کار افراد فضول را سخت‌ می‌کند.

کدخبر: ۲۸۴۸۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Rezaojoori

    كار درستي كرد