کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۴۹۱
تاریخ خبر:

اولین واکنش به تجمع کارکنان قوه‌قضائیه

فارس نوشت: معاون اول دستگاه قضا، از پیگیری ویژه رئیس قوه قضائیه و قول مساعد دولت برای جبران مشکلات معیشتی کارکنان دستگاه قضا در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام محمد مصدق، ضمن ابراز تأسف از تصویب نشدن طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه، گفت: همکاران قوه قضائیه از پر تلاش ترین و محروم‌ترین قشر جامعه در مجموعه کارکنان دولت هستند.

وی تاکید کرد: توجه به معیشت کارکنان همواره مورد توجه مسئولین دستگاه قضائی بوده و حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، از نخستین روز مسئولیت خود، همواره بر این موضوع تاکید کرده است.

مصدق با اشاره به ابراز ناراحتی رئیس قوه قضائیه از عدم تصویب طرح طرح فوق العاده خاص کارکنان دستگاه قضا در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری رئیس عدلیه برای جبران این موضوع خبر داد و گفت: در روزهای اخیر با پیگیری‌های رئیس قوه قضائیه، هماهنگی‌هایی در این زمینه با دولت انجام شد. به ویژه رئیس جمهور قول مساعد دادند که این موضوع به نحوی جبران شود.

معاون اول دستگاه قضا تاکید کرد: به اطلاع همکاران قضائی خود در سراسر کشور می‌رسانم که به زودی و با تحقق این وعده‌ها از سوی دولت، خبرهای خوشی را شاهد خواهیم بود.

کدخبر: ۴۳۵۴۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر