کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۱۵۸
تاریخ خبر:

انتقاد امل ساین از حسادت خواننده‌های ایرانی

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌روزنامه اطلاعات چهاردهم تیرماه. صفحه اول مربوط به کودتای نظامی در پاکستان است.کودتای ضیا الحق علیه بوتو. همچنین خبری در مورد ناکارآمدی نیروگاه‌هایی که فرانسوی‌ها ساخته‌اند و تاثیر اندکشان در کاهش خاموشی‌ها. در صفحه ۳ خبری آمده از هیات رئیسه سندیکای خوانندگان ایرانی که به ترتیب عمادرام‌، منوچهر سخایی، ‌علی نظری، ‌ضیا و گیتی در هیات رئیسه انتخاب شدند و از قرار گروهی از چهره‌های مشهور خواننده‌ها در این انتخابات و این جلسه شرکت‌ نکرده بودند.

در خبرهای ورزشی تیم ملی فوتبال پس از سفر ۲۰ روزه‌شان به هنگ‌کنگ و کره جنوبی به تهران بازگشتند و بیورن بورگ سوئدی با شکست جیمی کانرز برای دومین بار پیاپی قهرمان ویمبلدون شده است. صفحه ۱۲ مصاحبه‌ای هست با عنوان گفت‌وگو با بزرگ‌ترین نویسنده معاصر. اسم این نویسنده گئورگ لوئیس بورگس نوشته شده است که خب همان خورخه لوئیز بورخس خودمان است. در صفحه ۱۵ گزارش مفصلی درباره همان حمله ۱۱مهاجم به یک اتومبیل در جاده اردکان به شیراز (جاده فرعی حسین آباد)درج شده است

این که با سنگ‌چین جاده را بسته‌اند و از بالای تپه آنها را سنگباران کرده‌اند و گفته‌اند که دارید دو خانم خراب را با خودتان می‌برید و آن دوتا خانم را بفرستید بالا روی تپه و دو تا مرد (به نام‌های مهندس فطانت و مهندس پرهیزگاری ) قسم و آیه که این‌ها همسران ما هستند و بعدش سه تا از مهاجمان پیراهن‌هایشان را درآورده و به سمت اتومبیل حرکت کردند تا زن‌ها را با خود ببرند که یکی از مهاجمان وساطت می‌کند و می‌گوید دو هزار تومان پول بدهید تا این‌ها بروند و این دو مرد هم در مجموع هزار و صدتومان پول داشته‌اند و هرجور هست خودشان و همسرانشان جان سالم به در می‌برند.

از بین مهاجمان دستگیر شده پسرهای ۱۳ و ۱۴ ساله و سه تا پسر ۱۶ ساله هم حضور دارند. اسامی مهاجمان هم درج شده است:‌رشید نصرتی، ‌رضا جاویدان، ‌مسافر شهیدی، سیامراد شهیدی، ‌‌فرج‌الله کارگر، ‌ولی عبادیان، رضا نصرتی،‌کریم شهیدی،‌ بهادر روح دل، ‌علی شجاعی، ‌علی شیرعزیزی و داراب جاویدان‌ و خبر دیگر این که ولادیمیر نابوکوف نویسنده شهیر روسی‌الاصل در سوئیس درگذشته است.

‌صفحه اول روزنامه اطلاعات ۱۵ تیرماه. خرابکاری فرانسوی‌ها در نیروگاه آلستوم موجب شده تا اعلام شود فعلا خاموشی‌های تهران ادامه دارد. محمدرضا هم همراه منوچهر اقبال و مهرداد پهلبد رفته بازدید مجموعه شهیاد. تصاویری چاپ شده از مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور در شهرهای بروجرد، شهرکرد، ‌بابل و اردبیل. همراه با پایکوبی و حرکات موزون دختران ورزشکار. در صفحه ۲۲ عکسی کار شده از یک ساعت شماطه‌ای که فقط کمی از بلیت قطار بزرگ‌تر است درآن دوران این یک موفقیت تکنولوژیک محسوب می‌شده از قرار! چندتا از کارگردان‌ها و تهیه کننده‌های قدیمی هم در میزگردی شرکت کرده‌اند و گفته‌اند که واردکننده‌های فیلم از خارج از کشور صنعت سینمای ایران رابه خطر انداخته‌اند.

ساموئل خاچیکیان و نصرت کریمی از شرکت کنندگان این میزگرد هستند. سینماهای الوند و کیهان جشنواره فیلم‌های فردین و بیک ایمان‌وردی راه انداخته‌اند! به مدت ۱۴ روز و از هرکدام هفت فیلم! فیلم ایرانی سرباز با شرکت ملک مطیعی و پوری بنایی و فرامرز قریبیان هم اکران شده است. انتقاد امل ساین از حسادت خواننده‌های ایرانی دستمایه یک گزارش زرد شده است. هایده و فریدون فرخزاد با امل ساین همدردی کرده و نسرین و یکی دو نفر دیگر از او انتقاد کرده‌اند. و بالاخره در صفحه آخر سفرای سوریه و ونزوئلا با محمدرضا دیدار کرده‌اند. همین طور وزیر کشور عراق.

کدخبر: ۴۰۱۱۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر