کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۶۴۶
تاریخ خبر:

اطلاعات اولیه درباره حمله سایبری به هواپیمایی ماهان

اخباری درباره حمله سایبری به سیستم‌های شرکت هواپیمایی ماهان منتشر شده است اگرچه این شرکت با انتشار یک اطلاعیه از خنثی‌سازی این حملات و انجام به موقع پرواز هواپیماهای خود خبر می‌دهد.

ساعاتی پیش برخی مشتریان، خریداران بلیت ماهان و اعضای باشگاه مشتریان ماهان پیامکی در خصوص انجام حمله سایبری به این شرکت هواپیمایی دریافت کردند. همچنین سایت ماهان نیز از دسترس خارج شد و روی کانال تلگرامی ماهان تبلیغات یک شرکت رمزارز خارجی به عنوان آخرین پست این کانال درج شد

دقایقی پیش نیز شرکت ماهان اطلاعیه‌ای صادر کرد: در پی انتشار خبر حمله سایبری به سیستم های شرکت هواپیمایی ماهان به اطلاع می‌رساند با نظر به جایگاه هواپیمایی ماهان در صنعت حمل و نقل هوایی کشور این‌گونه حملات به دفعات مختلف و در زمان‌های گوناگون نسبت به این شرکت انجام یافته تا شاید بتوانند خدشه ای بر عملکرد آن وارد کنند.

این موضوع یک اتفاق عادی تلقی می‌شود و همواره تیم امنیت سایبری ماهان هوشمندانه و به موقع وارد عمل شده و این حملات را خنثی‌ کرده است. لذا بدینوسیله اعلام می‌دارد تمامی پروازهای ماهان طبق برنامه در حال انجام و پروازهای آتی نیز طبق زمان بندی قبلی انجام خواهد پذیرفت.

بدیهی است در صورت تغییر در زمان انجام پروازها به تمامی مسافران عزیز اطلاع رسانی خواهد شد. پیشاپیش از همراهی همیشگی شما عزیزان بی نهایت سپاسگزاریم.

کدخبر: ۴۲۶۶۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر