کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۴۳۲
تاریخ خبر:

اتفاقی عجیب در پرونده بازیکن آکادمی کیا

در ادامه بررسی‌های مربوط به پرونده آکادمی کیا امروز اتفاق عجیبی رخ داد.

کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران مدتی قبل با تایید صغر سنی بازیکنی به نام محمد صدرا طاهر اسمعیل (استفاده برادر بزرگتر ازشناسنامه برادر کوچکتر) ، امتیازات تیم آکادمی کیا در بازی‌های رو در رو مقابل شاکیان پرونده این بازیکن را کسر کرد تا قهرمانی این تیم در رده نوجوانان پس گرفته شده و تیم استقلال به عنوان قهرمان معرفی شود.

پس از بررسی مجدد پرونده این بازیکن در کمیته استیناف هیات فوتبال تهران، این کمیته با درخواست شاکیان دستور داد از محمد صدرا طاهر اسمعیل و همچنین فردی که شناسنامه‌ای به نام محمدرضا طاهر اسمعیل دارد(برادر کوچک‌تر) تست DNA گرفته شود تا هویت و نسبت خانوادگی این نفرات مشخص شود.

امروز برخی از شاکیان پرونده همراه نماینده کمیته استیناف هیات فوتبال، محمد صدرا طاهر اسمعیل و پدر این بازیکن برای این نمونه گیری در مرکز ژنتیک پزشکی تهران حاضر شدند اما خبری از حضور فردی که شناسنامه اش به نام محمدرضا طاهر اسمعیل است نبود.

مجید آزادی، سرپرست تیم نوجوانان پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: قرار بود امروز سه نفر یعنی محمدرضا و محمد صدرا طاهر اسمعیل همراه با پدر خانواده تست DNA بدهند اما فردی که خودش را محمدرضا معرفی کرده و هویت وی مورد اعتراض ما است، در این تست شرکت نکرد. در حقیقت فقط محمد صدرا طاهر اسمعیل به همراه پدرش تست DNA دادند. دلیل‌شان هم این بود که فرد سوم به دلیل اعتیاد توانایی حضور در تست را ندارد و برای تست دادن باید پول دریافت کند.

وی افزود: پس از این اتفاق هاشمی، رئیس کمیته استیناف هیات فوتبال به نماینده اش اعلام کرد از همان دو نفر تست گرفته شود تا پس از آن ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما صورت جلسه را امضاء نکرده و گفتیم قبول نمی‌کنیم تست DNA بدون حضور فردی با هویت شناسنامه ای محمدرضا طاهر اسمعیل گرفته شود. اعتقاد داریم فردی که نام شناسنامه‌اش این است، هویت دیگری دارد و شناسنامه‌ جعلی است و این موضوع با تست DNA مشخص می‌شود.

سرپرست تیم نوجوانان پیکان اضافه کرد: اکنون از نهادهای ذی صلاح می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و از این فرد تست DNA بگیرند زیرا باید مشخص شود فردی که شناسنامه‌اش به نام محمد رضا طاهر اسمعیل است، آیا متعلق به این خانواده است یا این شناسنامه جعلی است.

منبع: خبرگزاری فارس

کدخبر: ۴۰۳۴۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر