کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۷۲۹
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار فوتبال ملی و باشگاهی ایران

اسطوره ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کرد

قاسم حدادی فر امروز به صورت رسمی از فوتبال کناره گیری کرد. این بازیکن چندی قبل قراردادش را با ذوب آهن تمدید کرد و قرار بود در تمرین این تیم حاضر شود ولی امروز در یک تصمیم عجیب و غریب، کفش هایش را برای همیشه آویخت. ظاهرا او با مسئولان ذوب آهن و کادر فنی این تیم به مشکل خورد و چنین تصمیمی گرفت.

کوتاهی از خود پرسپولیسی‌ها بود، نه عربستانی‌ها

رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره عدم اجازه پرواز به پرسپولیسی‌ها برای سفر به عربستان توضیحاتی ارائه کرد. حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال،‌ درباره عدم اجازه پرواز اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان، گفتت: باشگاه پرسپولیس ساعت ۱۸ روز گذشته (سه‌شنبه) اطلاعات پرواز تیمش را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد و ما نیز این اطلاعات را به فدراسیون فوتبال عربستان ارسال کردیم ولی طبیعتاً این ساعت، زمان اداری در هیچ کشوری نیست. قاعدتاً از امروز صبح فرآیند پیگیری‌ها آغاز شد و یادآوری‌های لازم را به فدراسیون فوتبال عربستان گوشزد کردیم. اگر بخواهم واقعیت این موضوع را بگویم در این مدت که تیم‌های ایرانی به عربستان سفر کرده‌اند، فدراسیون فوتبال این کشور همکاری‌های خوبی را با ما داشته است و سفر همه تیم‌‌ها به این کشور برای میزبانی‌ها و فرآیند برگزاری مسابقات با رضایت بوده است. وی درباره اینکه چه زمانی برای صدور مجوز فدراسیون فوتبال عربستان لازم است، عنوان کرد: معمولا ۷ تا ۱۰ روز زودتر از پرواز باید اطلاعات تیم از باشگاه به ما داده شود و ما این اطلاعات را به فدراسیون میزبان اعلام کنیم تا آنها با سازمان هواپیمایی کشور‌شان که در هر کشوری می‌تواند این مرجع متفاوت باشد، هماهنگی کنند تا مجوز پرواز گرفته شود. متاسفانه ما این تجربه را در پرواز تیم پرسپولیس به هند نیز داشتیم و در آن زمان نیز اطلاعات تیم یک روز قبل از پرواز ارائه داده شد که باعث شد مشکلی مشابه به وجود بیاید. رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه صدری قصد دارد بابت این موضوع به AFC شکایت کند، گفت: شاید ایشان مطلع نیستند یا اینکه اطلاعات درستی به ایشان داده نشده است. به هرحال خواهشم این است که دوستان پرسپولیسی با سعه صدر با این موضوع برخورد کنند. به هر حال مشکلی به وجود آمده باید صبوری کنند تا مشکل حل شود، چراکه همکاران‌مان در فدراسیون ایران و فدراسیون عربستان همچنان در حال کار روی این موضوع هستند.»

هت تریک همکاری کمالوند و کرار

کرار جاسم مهاجم پیشین تیم‌های تراکتور، شاهین بوشهر و نفت آبادان با عقد قراردادی یک ساله به عضویت نفت مسجدسلیمان درآمد. کرار امروز نیز در تمرینات تیم نفت حاضر شد. نفتی‌ها در اردوی تهران به سر می‌برند. او در تراکتورسازی و صنعت نفت هم شاگرد فراز کمالوند بود.

پرواز پرسپولیس به سمت ریاض؛ اگر امشب نشد فردا!

مدیران باشگاه به دنبال آن هستند تا به هر طریقی که امکان دارد این پرواز امشب ساعت ۲۲ انجام شود در غیر اینصورت ساعت ۱۰ صبح فردا (۲۲ مهرماه) برای پرواز به سمت عربستان در فرودگاه حاضر خواهد شد. این اتفاقات در حالی رخ داده است که اعضای تیم پرسپولیس از ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و قرار بود ساعت ۱۱ با پرواز چارتر و اختصاصی به ریاض بروند که باتوجه به ناهماهنگی‌ها این اتفاق رخ نداد. باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که ناهماهنگی از سوی عربستان بوده و آنها اجازه فرود هواپیمای حامل اعضای تیم را نداده‌اند.

روز از نو؛ استقلال به دنبال زمین تمرین جدید!

ظاهرا قرار نیست مشکل زمین تمرین آبی‌های تهرانی حل شود؛ استقلال از ماه‌ها قبل با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند و با حضور مصطفی آجورلو امکانات چندمجموعه ورزشی مورد بازدید فرهاد مجیدی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد تا تمرینات این تیم در زمین صنایع دفاع برگزار شود. استقلالی ها یک جلسه نیز به زمین صنایع دفاع رفتند و تمرین کردند اما در پایان همان تمرین اتفاقی افتاد که مسئولان این مجموعه ورزشی از دادن زمین چمن خود به آبی ها پشیمان شدند. تجمع برخی هواداران مقابل این مجموعه با توجه به اینکه وابسته به یک ارگان نظامی است حاشیه ساز شد و به همین خاطر دیگر زمین تمرین صنایع دفاع به استقلال داده نشد. تلاش های مسئولان باشگاه استقلال هم در این خصوص بی فایده مانده و کار به جایی رسید که اعضای تیم امروز دوباره به زمین خیریه عمل رفتند و تمرین کردند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال باید به فکر پیدا کردن زمین تمرین جدیدی باشند. از این رو مدیران باشگاه در تلاشند تا یک زمین تمرین جدید را برای تیم شان پیدا کنند چراکه تقریبا از اجاره زمین صنایع دفاع ناامید شده‌اند!

کدخبر: ۴۱۹۷۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر