کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۰۸۱
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار از فوتبال ملی و باشگاهی ایران

بازگشت روزبه چشمی به استقلال

روزبه چشمی، بازیکن فصل گذشته ام‌صلال قطر به استقلال پیوست. وی دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی با استقلال را در کارنامه خود دارد.

دیدار ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر شد

فدراسیون فوتبال ایران از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد این بازی را با حضور ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند اما در نهایت این امر میسر نشد و بازی بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد. حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال روز گذشته گفته بود که این فدراسیون در زمان مقرر و حتی زودتر نامه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای گرفتن مجوز حضور تماشاگران ارسال کرده بود و مشکلی از بابت فدراسیون وجود نداشته است. کامرانی فر روز گذشته در واکنش به انتشار خبرهای عدم حضور تماشاگران در بازی روز سه شنبه گفته بود که فیفا امروز (یکشنبه) جواب قطعی خود را اعلام خواهد کرد. فدراسیون فوتبال پیش از این هم اعلام کرده بود استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) هم در این مسابقه مقدور نیست و VAR به صورت آفلاین در بازی با کره جنوبی استفاده می‌شود. در واقع امکان بازبینی صحنه‌ها و تغییر رای داور در موارد مشکوک وجود ندارد.

ابهامی که برطرف شد؛ یحیی و پرسپولیس تا ۱۴۰۳

سال گذشته بود که جعفر سمیعی پیش از حضور پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت تا قرارداد یحیی گل محمدی را به مدت دو فصل تمدید کند، قراردادی که او تمدید کرد تا پایان لیگ بیست و یکم اعتبار داشت و حالا مجید صدری که سرپرست مدیرعاملی این باشگاه است تصمیم گرفت با تمدید قرارداد این سرمربی او تا پایان لیگ بیست و سوم روی نیمکت قرمزها ماندگار شود. روز گذشته یک ابهام ویژه به وجود آمده که فصل گذشته تمدید قراردادی که از سوی سمیعی شکل گرفته کاملا صوری بوده و در آن توافق مالی صورت نگرفته است، اما سرپرست مدیرعاملی قرمزها امروز در گفت و گویی که از طریق رسانه رسمی این باشگاه منتشر شد اعلام کرد توافق با یحیی گل محمدی تا پایان لیگ بیست و سوم است و سرمربی قرمزها تا سال ۱۴۰۳ روی نیمکت قرمزها حضور خواهد داشت.

استقلال از فردا در زمین جدید

بعد از کش و قوس های فراوان مدیران باشگاه استقلال موفق شدند مشکل زمین تمرین این تیم را حل کنند. استقلال از حدود یک سال پیش با مشکل زمین تمرین دست و پنجه نرم می‌کرد اما با آمدن مصطفی آجورلو این مدیر وعده حل مشکل را داد و حالا به وعده اش عمل کرده است. بعد از تایید نهایی زمین چمن صنایع دفاع واقع از میدان نوبنیاد تهران توسط فرهاد مجیدی و بیژن طاهری قرارداد این مجموعه با استقلال در نهایت امروز امضا شد و آبی ها دیگر مشکل زمین نخواهند داشت.

شیطنت عربستانی‌ها در صدور ویزای پرسپولیسی‌ها

طبق برنامه از قبل تعیین شده قرار است پرسپولیس ۲۱ مهر با پرواز اختصاصی به عربستان برود تا برای دیدار با الهلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شود اما با توجه به آنکه هنوز محل اقامت پرسپولیس در ریاض مشخص نشده، عربستانی‌ها هنوز ویزای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش را صادر نکرده و گویا تا زمانی که ای اف سی هتل کاروان پرسپولیس را مشخص نکند، خبری از صدور ویزا نخواهد بود. یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در پاسخ به ابهام به وجود آمده در این رابطه گفت:" طبق پروتکل‌های موجود باید ای اف سی اسامی هتل ها را به باشگاه رسما معرفی کند تا این باشگاه پس از مشورت با کادر فنی و بر اساس امکانات درخواستی آنها بتواند هتل مورد نظر را انتخاب کند." ظاهراً با وجود شیطنت‌های معمول عربستانی‌ها برای صدور ویزا، در نهایت با توجه به اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و ای اف سی تأکید ویژه‌ای روی فراهم شدن حضور تیم‌ها در عربستان دارد، روادید اعضای تیم پرسپولیس هم ظرف یکی دو روز آتی صادر خواهد شد.

۷۲ ساعت گذشت اما پنجره تراکتور باز نشد

باشگاه تراکتور روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که بدهی سنگین خارجی خود را پرداخته و پنجره نقل و انتقالاتی اش ظرف سه روز آینده باز خواهد شد. امروز موعد اعلام شده از سوی باشگاه تراکتور فرا رسید اما خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نبود. تا این لحظه فقط تأییدیه پرداخت طلب کوین کنستانت از سوی فیفا به باشگاه تراکتور ارسال شده ولی تکلیف اعلام وصول سه طلب دیگر هنوز مشخص نیست. به این ترتیب نباید انتظار داشت که امروز هم مشکل تراکتوری ها حل شود. این در حالی است که یک هفته دیگر بازی های لیگ برتر شروع خواهد شد و باشگاه تبریزی هنوز قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت نکرده است.

کدخبر: ۴۱۹۰۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر