کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۶۱۵
تاریخ خبر:

آخرین و مهم‌ترین اخبار از فوتبال باشگاهی و ملی ایران

در روزهای سوت و کور بازار نقل و انتقالات، بیشتر اخبار مهم فوتبال ایران به حاشیه ها اختصاص دارد.

احتمال گرفته شدن میزبانی از ایران در مقابل کره جنوبی

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره دیدار ایران و کره جنوبی در هفته چهارم انتخابی جام جهانی و ضرورت استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی برای میزبانی از این تیم در تهران، گفت: فقط ۱۵ شرکت هستند که لایسنس فیفا را دارند و به اجبار باید سمت این شرکت‌ها رفت. با توجه به فضا و وضعیت موجود، کارهای لازم از جمله مزایده از طریق فدراسیون فوتبال انجام شد و تقریباً این کار نهایی شده است. دو فرصت بسیار مهم را در پیش داریم. یکی بازی با کره جنوبی است که جزو الزامات نهاد بالادستی ما یعنی فیفا و AFC بوده که این تجهیزات را داشته باشیم و از نوع سیار استفاده خواهیم کرد. همزمان برای تجهیز ورزشگاه‌های داخلی نیز صحبت شده و این برای ما اهمیت دارد تا خودمان را به روز کنیم. امیدواریم در آینده نزدیک حضور VAR را در فوتبال کشور، هم به صورت سیار در بازی با کره جنوبی که میزبانی‌مان به این تجهیزات گره خورده و هم به صورت دائم با تجهیز ورزشگاه‌ها شاهد باشیم.

استقلال یک مهاجم خارجی جذب می کند

یکی از اهداف تیم استقلال که در فصل نقل و انتقالات محقق نشد، «لوسیانو پریرا» ملقب به شیما مهاجم پا به سن گذاشته تیم فولاد بود که باوجود توافق اولیه با آبی پوشان، سرانجام قراردادش را با سرخ پوشان اهواز تمدید کرد. استقلالی‌ها در خط حمله شیخ دیاباته و مهدی قایدی را از دست دادند و امین قاسمی نژاد را به خدمت گرفتند و حالا در نظر دارند به جای شیمبا، یک مهاجم خارجی جذب کنند. البته جذب بازیکن جدید در این تیم منوط به تغییرات مدیریتی و نشستن مدیر عامل جدید به جای احمد مددی است اما این اصل موضوع که جذب مهاجم خارجی در استقلال باشد را منتفی نمی‌کند.

رسول پناه و مددی به تلویزیون نرفتند

مهدی رسول پناه و احمد مددی مدیران عامل سابق پرسپولیس و استقلال دعوت یک برنامه تلویزیونی را رد کردند. این دو برای پاسخگویی به برخی از ادعاهای شان و البته ابهاماتی که درباره برخی اتفاقات در دوران مدیریت شان وجود داشت به این برنامه تلویزیونی دعوت شده بودند که هر دو نفر به درخواست حضور در این برنامه جواب رد دادند. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم به صورت جداگانه به این برنامه دعوت شده که هنوز مشخص نیست او هم مثل مدیران سرخابی ها پاسخ رد خواهد داد یا در برنامه حاضر خواهد شد.

جریمه ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیونی محمود فکری

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی در فصل نوزدهم لیگ برتر، سال گذشته و پس از فسخ یک طرفه قرارداد خود با این باشگاه به استقلال پیوست. پس از این اتفاق کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل شکایت نساجی، محمود فکری را به استرداد ۲۵۰ میلیون تومان به باشگاه نساجی و همچنین پرداخت جریمه دو میلیاردی محکوم کرد. محمود فکری در همان تاریخ (۱۸ آذر ۱۳۹۹) نسبت به رأی صادره در کمیته وضعیت اعتراض کرد و این پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد که حالا خبر می‌رسد کمیته استیناف نیز رأی کمیته وضعیت در این پرونده را عیناً تأیید کرده است. به این ترتیب محمود فکری علاوه بر استرداد مبلغ ۲۵۰ میلیونی به باشگاه نساجی، باید دو میلیارد تومان نیز به‌عنوان جریمه پرداخت کند. فکری در حالی باید این مبلغ را پرداخت کند که پس از جدایی از نساجی بیش از ۱۶ هفته در استقلال دوام نیاورد.

کدخبر: ۴۱۵۶۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر