کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۵۵۹
تاریخ خبر:

آخرین قیمت گوشی‌های خانواده گلکسی S۲۱ در ایران

روزنامه هفت صبح، گروه بازار | سامسونگ سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود را با عنوان گلکسی S21 همین چندوقت پیش وارد بازار کرد و فکر می‌کنید الان چی شده؟ تقریبا یک هفته است که می‌توانید آنها را برای خودتان بخرید (شوخی می‌کنیم) البته باید اول بتوانید از عهده پرداخت فاکتور حدود ۳۰میلیون تومانی آنها بربیایید (گفتیم که شوخی می‌کنیم).

متوسط قیمت گلکسی S21 اولترا به‌عنوان گرانترین عضو این خانواده ۳۵میلیون و ۳۰۰هزار تومان است. موبایل‌فروش‌ها S21 پلاس را ۳۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان می‌فروشند و برای S21 قیمتی در حدود ۳۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان تعیین کرده‌‌اند. بگذارید حالا که با هم نداریم، پته این دیو لعنتی را روی آب بریزیم. سامسونگ در زمان رونمایی آداپتور شارژ را از جعبه این گوشی‌ها حذف کرد و باخوشحالی خبر داد که قیمت تمام شده آنها را پایین‌تر از مدل‌های سال پیش تعیین کرده است.

طبیعی بود که بعضی‌ها چشم روی گلکسی S20 بسته بودند و می‌خواستند S21 را با قیمت منصفانه بخرند. منصفانه؟ (این دفعه شوخی نمی‌کنیم) برای اینکه کسی به فروشنده‌های ایرانی شک نکند آنها S20 اولترا را ۳۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان می‌فروشند! به‌نظر ما که باز هم می‌توانیم صبر کنیم.

کدخبر: ۳۷۴۵۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر