کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۸۳۳
تاریخ خبر:

آخرین اخبار و شایعات از فوتبال باشگاهی ایران

همچنان اخبار حاشیه‌ای و جنجالی بخش مهمی از خبرهای فوتبال ایران را تشکیل می‌دهد

اسماعیلی و کنعانی زادگان جریمه شدند

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فرشید اسماعیلی، بازیکن تیم استقلال را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد. ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود. به دلیل تخلفات محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس، وی به ۲ جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۲ سال و پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود.

میلیچ از استقلال شکایت کرد

هروویه میلیچ بازیکن کروات و فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا شده بود حالا وی قصد دارد بابت طلب ۴۴۰ هزار دلاری خود از استقلال از این باشگاه به فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" شکایت کند. احتمال دارد شیخ دیاباته مهاجم مالایی و سابق باشگاه استقلال هم راه میلیچ را در پیش بگیرد و از این باشگاه به فیفا شکایت کند.

موافقت هیات مدیره استقلال با استعفای مددی

بدنبال تجمع هفته گذشته هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و درخواست برکناری مدیرعامل این باشگاه، احمد مددی شنبه هفته جاری پس از برگزاری جلسه با مقامات وزارت ورزش و جوانان، از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد و حالا هیات مدیره باشگاه استقلال امروز(سه‌شنبه) با استعفای وی موافقت کرد. این خبر از سوی یکی از مسوولان باشگاه استقلال به تایید رسید.

شکایت عجیب باشگاه بلژیکی از پرسپولیس

باشگاه کورتریک بلژیک از پرسپولیس شکایت کرد. معاون حقوقی پرسپولیس درباره این شکایت گفت: طبق قراردادی که با نادری بستیم، در صورت نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا باید مبلغ ۵۰ هزار یورو به باشگاه کورتریک پرداخت می‌شد، همچنین در صورت عدم حضور نادری در ۶۵ درصد بازی‌های رسمی قرار بود ۵۰ هزار یورو دیگر به باشگاه بلژیکی پرداخت شود. استدلال ما این است که با توجه به جدایی نادری از پرسپولیس در زمان برگزاری بازی فینال فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان نباید ۵۰ هزار یورو را برای کسب نایب قهرمانی آسیا به کورتریک پرداخت کنیم. در آن زمان قرارداد نادری با پرسپولیس به اتمام رسیده و وی به استقلال منتقل شده بود. با این تفاسیر در زمان تحقق نتیجه نادری عضو باشگاه نبوده است زیرا اراده طرفین بر این بوده که با حضور نادری در پرسپولیس باید ۵۰ هزار یورو به باشگاه بلژیکی پرداخت می‌شد، اما وقتی وی در پرسپولیس نبوده نباید این مبلغ را پرداخت کنیم.»

پنجره تراکتور به این سادگی باز نمی‌شود

باشگاه تراکتور که از سوی فیفا و با تأیید دادگاه CAS در پرونده شکایت کوین کنستانت به پرداخت ۸۲۰ هزار یورو (به‌علاوه ۵ درصد سود سالیانه) به این بازیکن محکوم شده بود، پس از گذشت چند ماه از رای دادگاه CAS هنوز مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرده تا این پرونده نیز منجر به بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه تبریزی شود. طبق حکم فیفا باشگاه تراکتور با احتساب ۵ درصد سود سالیانه باید ۹۰۴ هزار یورو به این بازیکن پرداخت کند.

کدخبر: ۴۱۵۸۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر