کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۷۵۲
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال باشگاهی و ملی ایران

یک - رئیس ستاد مقابله با کرونا از باز شدن در ورزشگاه ها در اواخر مهرماه خبر داد. زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران در مصاحبه ای اعلام کرد: با روند نزولی بیماری کرونا در پایتخت و سرعت واکسیناسیون ، پیش بینی می کنم از اواخر مهرماه افرادی که دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند می توانند در استادیوم ها حضور پیدا کنند. البته با توجه به پروتکل هایی که وجود دارد در ورزشگاه های غیر مسقف، اجازه حضور ۱۵ تا ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای هواداران و تماشاگران وجود دارد.

دو - رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در ماه سپتامبر دقایقی پیش اعلام شد و ایران با چند پله صعود، جای ژاپن را در رنکینگ آسیا هم گرفت و در رتبه نخست آسیا و ۲۲ جهان قرار گرفت. پیروزی‌های اخیر تیم ملی ایران مقابل سوریه و عراق و شکست ژاپن مقابل عمان، باعث شد تیم ملی فوتبال ایران برای اولین‌بار بعد از جام ملت‌های آسیا، رده نخست تیم‌های آسیایی در رده بندی فیفا را از ژاپن پس گرفت.

سه - با اعلام AFC؛ مسابقات یک‌چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در کشور عربستان و با حضور تماشاگران و تکنولوژی VAR برگزار خواهد شد. قرعه کشی این مرحله از رقابت ها، فردا در کوالالامپور برگزار می شود. پیش از این، میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب و دیدار پایانی این رقابت ها به کشور عربستان واگذار شده بود و حالا دو نماینده این کشور نیز راهی مرحله یک چهارم نهایی شده اند و شانس این کشور برای کسب عنوان قهرمانی نیز افزایش یافته است.

چهار - سایت اسپورت ۲۴ یونان اعلام کرد که شب گذشته «میلاد محمدی» به آتن رسیده تا قرارداد خود را با باشگاه آ.ا.ک امضا کند. او امروز قرار است تست های پزشکی خود را انجام دهد و قراردادش را نهایی کند. محمدی با قراردادی ۳ ساله قرار است به تیم آ.ا.ک آتن بپیوندد و به سومین ایرانی این تیم لقب گیرد. انصاری فرد و حاج صفی نیز در ترکیب آ.اک نقش بزرگی دارند.

پنج - محمد قاضی مهاجم کهنه‌کار فصل گذشته مس رفسنجان پس از مذاکره با باشگاه هوادار تهران، در نهایت با این باشگاه به توافق رسید و با عقد قراردادی یک ساله، به تیم فوتبال هوادار تهران پیوست. هوادار که فصل گذشته با رضا عنایتی به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده بود، برای تقویت خط حمله خود با گزینه‌های مختلفی به مذاکره نشست که در نهایت، با محمد قاضی به توافق رسیده و این مهاجم را جذب کردند. هوادار پانزدهمین تیم محمد قاضی از زمان فعالیت او در رده بزرگسالان و فوتبال باشگاهی ایران است و این اتفاق او را تبدیل به مارکوپولو فوتبال ایران کرده است. البته در کنار او باید به نام فرزاد حاتمی هم اشاره کرد.

کدخبر: ۴۱۴۷۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر