کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۰۹۵
تاریخ خبر:

آخرین اخبار از فوتبال ایران و بازار نقل و انتقالات

فعلا بازی های تیم ملی بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار داده است. مهم ترین اخبار امروز فوتبال ایران را بخوانید:

یک - مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند برای آماده سازی تیم خود قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی تدارکاتی در نظر بگیرند. به همین علت آن‌ها تماس‌های لازم را با مسئولان باشگاه پیکان برقرار کرده‌اند که روز چهارشنبه هفته آینده دیداری تدارکاتی با این تیم برگزار کنند. طبق برنامه قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور بازی کند، اما بنا به دلایلی این دیدار لغو شد و سرخپوشان پایتخت در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امید خود رفتند.

دو - فرزاد مجیدی حکم کمک سرپرست و مدیر اجرایی استقلال را دارد اما این جایگاه‌های خلق الساعه و ابداعی، برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بی معنی است و آنها فقط بهرام امیری را به عنوان مدیر تیم می‌شناسند. به این ترتیب فرزاد مجیدی مقابل الهلال نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند.

سه - محمد عباس زاده که قراردادش را با تراکتور فسخ کرده بود، دوباره با مالک باشگاه به توافق رسید و به تمرینات این تیم برگشت. اما اکبر ایمانی ادعا کرده که حاضر نیست با مدیر و سرمربی فعلی باشگاه کار کند و از این تیم جدا خواهد شد. امروز علی عبدالله زاده که سابقه بازی در تراکتور را داشت و در پیکان بازی می کرد به تراکتور برگشت.

چهار - علی عدنان و محمد قاسم دو بازیکن تیم ملی عراق که در بازی با کره جنوبی مصدوم و تعویض شده بودند، به بازی سه شنبه شب این تیم مقابل تیم ملی ایران خواهند رسید.

کدخبر: ۴۱۲۰۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر