کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۲۷۳۱
تاریخ خبر:

چهره هفته| ‌خوشبختی به سرعت برق و باد

روزنامه هفت صبح| ‌پخش سریال «بی گناه» بار دیگر نام هدیه بازوند را سر زبان ها انداخته است. بازیگری که اولین بار در فیلم های « آنجا همان ساعت» و « هشتگ خاله سوسکه» دیده شد و با سریال «نون خ» به شهرت رسید. بازوند در این سریال نقش روژان را بازی می کرد که بده بستان او با پدرش ( سعید آقاخانی) به دل مخاطبان نشست.

بازوند این روزها در شمایل تازه ای دیده شده است و در «بی‌گناه» نقش هدیه را برعهده دارد. او در این سریال خانگی در قامت دختر استاد فرشباف ( مسعود رایگان) ظاهر شده؛ یک شخصیت خودساخته و قدرتمند. هدیه سردبیر یک مجله است و یکی از آدم‌های فعال در ماجرای جنبش «می تو» داستان محسوب می شود.

کمی پیش‌تر بازوند در سریال خانگی «راز بقا» نقش متفاوت دیگری برعهده داشت. او باز هم دختری از خانواده متمول بود اما میان آن نقش و این نقش و نیز عملکرد بازیگر فاصله بسیار است. بازوند در آن سریال کمدی، عهده دار نقشی جدی بود و به‌خوبی شمایل یک دختر عاشق‌پیشه را مقابل دوربین به نمایش گذاشت.

در عین حال در بخشی لحظات، بده بستانش با شخصیت بهرام افشاری نشان از استعداد او در کمدی داشت. کما این که چنین اتفاقی برای او در سریال کمدی «نون خ» رخ داده بود. هدیه بازوند از استعدادهای جدید بازیگری است که تاکنون گام هایش را خوب برداشته و اگر با همین شیوه پیش برود، در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. عجالتا همای سعادت روی شانه های او نشسته و در سریال پرستاره «بی گناه» خوش می درخشد.

کدخبر: ۴۸۲۷۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر